見出し画像

ディスプレイ用ケース組み立てました

ディスプレイケースをやっと組み立てました。
(私が組み立てたというより、夫が組み立てました。)




縫いぐるみや模型、写真をこのケースに入れると、なぜか素敵に見えるし、埃もかからないので、とても満足です。


 



コレクターの共通の願いでできあがったケースだそうです。
うちでは、猫が写真立てや人形を床に落とすので、適切なケースはないかと探していた時に、これを見つけました。

短時間であれば、飲食物を入れておくこともできます。

(英訳)

I finally assembled the display case.
(My husband assembled this rather than I did).


I am satisfied with this because stuffed dolls and models etc. in this case look wonderful, and free from dust.

The case was designed due to a common wish of collectors.
I found this when I was looking for a suitable case to prevent my cat from dropping them on the floor.
Various kinds of objects can be put in this case to be displayed. We can put food and drinks for only for a short time.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?