オーストラリア183日目

ファームジョブ77日目
Farm job 77 days

本日は3箱!えっ!何事!?!?!?
Today I got 3 trays! What’s happened!?

終了時刻は10時前でしたが何が起こったのか3箱
We finished at 10 am but I made 3 trays

おそろしや
時給換算するのが怖くてしていません
Terrible
I didn’t check my par hour salary because I horrible



今日はルームメイトと近くのスーパーで食料調達に行ってまいりました
Today I went to supermarket close to our house with my roommate

「彼氏スペイン人なんだって〜?」
「いつから付き合ってるの〜?」
「どこで知り合ったの〜?」
“Is your boyfriend a Spanish, right ?”
“When have you started ?”
“Where did you meet ?”

なんて恋バナしようと思ったら
So I want to talk about love story

「いや、別れたいと思ってるんだよね」
“But I want to break up ”

とまさかの発言
She said that

彼氏彼女というより友だちに近い感じでなんかな〜てきなことを彼女は言っておりました
Friends rather than couple, she said

あとはアジア人とヨーロピアンの文化の違いもところどころ気になるとのことも言っておりました
And she is sometimes anxious about Asian and European have different cultures

日本人と日本人でも育ってきた環境で文化(?)が変わるのに国が違うなら尚更だよね〜!と言いたかったけれど「尚更」が出てこなかった
Both are even Japanese have different cultures , so different countries are **even more **
I wanted to say that but I didn’t say “even more ”

だから国が違えばそりゃそうだ〜!てきなことを返しました
So I said different countries definitely different

わたしに恋人はいないのでわたしのお話は出来ず ぴえん
I don’t have a lover so I couldn’t tell my story ;(

そしてとうとういちごファームから給料もらえました!いえい!
ペイスリップはまだですが!そのうち来るでしょう!
And more I got money from strawberry farm
Gotcha!
But I didn’t get a payslip, before long it will come to me

そして!ラズベリーに関してはなんと銀行の不具合が原因だと今朝ボスからお知らせが
And more ! About raspberry was just bank problems
Our boss said that this morning

誰だ!2週間ごとなんてデマ流したやつ!笑
Who said once a two weeks !

ともあれ2、3日後には徐々に振り込まれるとのことなので一安心
Anyway after two or three days we can get money so I relieved

お金はビックプロブレムである
Money is a big problem

ファームジョブも残り2週間となりました
I have left two weeks my farm job

めげずに集中してラズベリーをピックしていきたいと思います!
I can concentrate picking raspberries

ではではここまでよんでくださりありがとうございました!!
Thank you for reading!

*if you find some mistakes , please tell me that


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?