見出し画像

山月記

Since the university which i commute was such an international one, I always felt bad when my das speak ill of Chinese.

He, my dad is so similar to Chinese that most Japanese Cabin Attendants misunderstsnd him as Chinese, especially Xhangtong-Ren. Exactlly, He is very similar to them.

私の父はよく中国人を馬鹿にしますが、彼自身も中国人に間違われるほど見た目が似ています。

私の通っていた大学はとても国際的なキャンバスでしたので、中国からの留学生も多く在学していましたが、彼らの多くが良い友達です。

山月記の李徴は、あまりに攻撃的な言葉ばかり吐いていたため、見た目も虎になってしまいましたよね?

私が電車にノートパソコンを無くして出てこなかった時も、「中国人が盗んだ」と証拠も無いのにやたらと言う父。

そんな父は中国人からも相手にされてないよ。

この記事が参加している募集