見出し画像

Good to see you

Thank you so much for finding me💕
I’d like to introduce myself briefly.

I’m 20 years old. 
I’m learning English at the school. 
I love danceing, performing, singing, and keep smiling😁
My dream is to perform over the world🌏💃
I’d like to learn performing arts and dancing abroud.

Also I have ten cats in my house. 
All of them are shelter cats🐈

Anyway, I’m going to use this note to write English diary and share my feeling.
Maybe I think I write a lot about dancing, learning English, and cats😊

I think I have to use English more in daily life to output also I need more English vocabulary skills so I’ll try to use English here. 
My English is not perfect so I’ll sometime make mistakes😅 Close your eyes and let is pass or let me know lol

ここからは少し日本語で書こうと思います。
友人の勧めでこのアプリに出会っていろんな投稿を見て、自分の思ってることを言葉にできる場所かもしれないと思って書き始めてみました。

日本人だけど年々日本語が下手になって言ってると家族や友達に言われるくらいなので英語だけでなく日本語もおかしい部分があるかもしれないですが、見逃してください😂

このnoteには日記感覚でその日思ったことや日頃思ってることなど書けたらいいなと思ってます
ただの自分の記録です。
基本飽き性なので書かなくなる可能性あり🤣

自分と向き合って自分とは何か、自分との付き合い方を見つけられたらいいなと思います。

できるだけ英語で書いていきたいなと思いますがストレスにならない程度に楽しんで書いていこうと思うので内容によっては日本語とかあるかもしれません。統一感ないですねきっとww
大雑把な性格バレますね🤭

書いてて日本語も英語も不安になってきた😱
とりあえず続くかどうかもわからないしこんな適当な書き方でいいのがわからないですが記念すべき第一回目でした!
意外と長くなってしまった💦

ここまで読んで下さった方どうでもいい内容なのにありがとうございました🙇‍♀️🙇‍♀️

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?