見出し画像

【ご心配おかけしました❤️焦らなくていいよねー?】

昨日の畳事件は、
「畳で寝かせちゃってかわいそう」
ではなく、
「私が背中で寝て欲しかった」
んだなぁ😭✨

きっと癒されたかったんです。
自分が。

私の心模様の違いで、同じ光景を見ても感じ方が違う。

私が感傷的になることを自分に許してあげる。

今朝は忙しいとつい忘れてしまっていた足裏へのアロマタッチを自分にしてあげることができた。

仲間たちが
「ゆっくり休んでね」
とかけてくれた言葉に甘えられた。

気を張る。

気張って、頑張って、猪突猛進な私。

おっちょこちょいで忘れっぽくて、すぐにやらかす私。

全部上手くやるなんて無理だし、上手くいかないことこそ人生の醍醐味だし、私はすぐキャパオーバーするし(笑)

でも、そんな全部がかわいい。

私が創り出した世界の全てが愛しい。

画像1

画像2

画像3

写真は昨日のガレージで天ぷら祭りの様子。

画像5

ドンピシャのタイミングで顔を見に来てくれた、となり町を拠点に活動する地域おこし協力隊の山本さんと天ぷら食べまくった🍤✨

画像4

ハンモックに揺られて子どもたちとはしゃいでいたら、山本さんが

「こんな幸せな光景ないっすね」

って言ってくれた。

本当にそう。

こういう瞬間を体感したくて、私は七山に来たんだもの。

私はただ毎日自分が面白いと思うことを追求する。

そんで子どもたちとの時間を思いっきり楽しむ。

夫との時間を大事にする。

4月半ばの決意表明。

#七山
#唐津市七山
#地域おこし協力隊
#アロマタッチ
#さんきょうだい

【Thank you for everything. I don't need to hurry at all.】

Yesterday's 'Tatami incident' was not "Sorry that you fell asleep on tatami." but "I want him to sleep on my back."

I was the one who needed warmness.

The scenery changes easily depends on how my heart stands.

I allowed myself to be emotional.

I could give aromatouch massage on my foot after long busy days.

My friends gave me some heartwarming messages.

I'm so straight headed person like a wild pig.

I often make mistakes.

But, I created everything around me and I love them all.

These are the photos my hubby took at Tempura FES. at our garage with our new friend(@suguruyamamoto0113 ).

He said, "This is maybe the best moment to take a shot."

I truely think so.

For these precious moments, I came all the way to Nanayama.

I pursue what I think interesting.

I'll cherish my time with my babies (including my hubby).

Middle of April resolution.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?