見出し画像

よみがえる | Lingering



よみがえる

てんし
ほし
かいばおけ
はかせ
どんちょう
真っ昼間
走る子ども
かばう父親
真っ昼間
丘の上
サンタクロース

手、手
感覚
伝達
真顔
カーステ
爆音
真顔、真顔
スカーフの似合う
オリーブを詰む
笑顔
絵を描く
風船
農地を耕す
笑顔、笑顔
バーの会話
レモンの木
クラブの若者
笑顔、笑顔、真顔
集う若者
海岸
ジャンプ
笑顔
ピースする男
壁の穴

歌う子ども
踊る子ども
笑顔、笑顔、笑顔
詩人
医者
高い高い
赤ん坊
笑顔、笑顔
教える女
学ぶ子ども
白い凧
笑顔
おやつを運ぶ若者
休憩するジャーナリスト
笑顔
スープを混ぜる母親
パンを焼く父親
ピザを売る子ども
笑顔、笑顔
歌う子ども
率いる大人
笑顔、笑顔、笑顔
合唱
笑顔、笑顔、えが、
轟音
 静寂

ぅ……たい、う……い、うた…い、
うた、歌い、歌え、えが、笑顔、笑顔笑顔、笑顔
おとな
子ども
風車
自転車
発明
笑顔
がれき
国旗
立つ男
まっすぐ
顔を出す犬
子ども
猫にサンドイッチ
笑顔
白土
青空
曇り空



ひと、ひと、
知ってるひと、
知らないひと、
ひと、ひと、あの
あこがれ、あこがれ、こがれ
いのれ
いのり
いつか
いつ
いつまで
でも




.



Lingering

angel
star
manger
scholars
proscenium arch
Mid-day
Boy running
Father protecting
Mid-day
On a hill
Santa Clause
Car
Hand, Hand
Sensory
Exchange
Square look
Car stereo
Loud sound
Square, square look
Nice with a scarf
Picking olives
Smiley face
Drawing pictures
Balloons
Farming
Smiley, smiley faces
Dialogue at the bar
Lemon trees
Young people at the nightclub
Smiley, smiley faces, Square look
Young people gathering
Coast
Jump
Smiley face
Man with a V sign
Hole on the wall
Dog
Children singing
Children dancing
Smiley, smiley, smiley faces
Poet
Doctor
Up, up
Baby
Smiley, smiley faces
Woman teaching
Children learning
White kite
Smiley face
Young man bringing snacks
Journalist on a break
Smiley face
Mother stirring soup
Father baking bread
Child selling pizza
Smiley, smiley faces
Children singing
Adult leading
Smiley, smiley, smiley faces
Singing along
Smiley, smiley, smi-
Roar
   Silence

sh…...sin-g, s.…..in', a son...g,
Song, Sing, Sing it, Smi-le, Smiley, Smile-smile, smiley faces
Adults
Children
Windmill
Bicycle
Innovations
Smiley face
Debris
Flag
Man standing
Straight
Dog peeping out
Child
Sandwich to a cat
Smiley face
White sand
Blue sky
Cloudy sky
Land
Sea
Sky
Person, people,
Those whom I know,
Those whom I don't,
Person, people, those
Intriguing, intrigued, longing
Pray
A prayer
One day
When
Until when
However
Long








この記事が参加している募集

#創作大賞2024

書いてみる

締切:

最後まで読んでくださり多謝申し上げます。貴方のひとみは一万ヴォルト。