見出し画像

🥗こんにちは🥗

🥗chicken egg udon

The eggs fell apart, but they were very tasty.

卵うどんですが、卵が崩れましたね(笑)
でもとても美味しい🥗



Yは、
中央駅にエホバの証人の方々が、
パネルを並べて伝導している姿を見た。

Yは「お疲れ様」と声をかけた。
すると、エホバの証人は、
バタバタとパネルを片付け始めました。
断絶者としてのYは、組織のNETWORKで、話さない様に、指導されていると思います。
一番親しい、、エホバの証人は、
今の世の中の現状について、
「まだまだこれから」と、
ハルマゲドンを待っている姿勢に悲しくなりました。

Y is

Jehovah's Witnesses at Central Station

I saw panels lined up to conduct electricity.


Y said, ``Thank you for your hard work.''

Then Jehovah's Witnesses

I started cleaning up the panels.

I think Y, as an outcast, is being instructed not to talk about it in the organization's NETWORK.

The closest Jehovah's Witnesses are

Regarding the current state of the world,

"There's still more to come,"

I was saddened by the attitude of waiting for Armageddon.

(笑)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?