見出し画像

🌆ストレイテナー🌇

★叫ぶ星★

部分歌詞です。

捨てられない荷物ばかり
置いて行かないとって解っていても纏らない

はじめまして
君が笑った
🌆"Screaming Star"叫ぶ星🌇

Partial lyrics.


All the baggage I can't throw away.

Even though I know I can't leave it behind

I can't get my mind together.

Nice to meet you, you smiled



Shinpei Nakayama wrote about his feelings in his diary, so I think that's true.
ナカヤマシンペイの日記で、私も感じていた事を書いていたので、そうそうと、思いました(笑)

🌆また、明日🌇see you tomorrow🌉

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?