見出し画像

🕰タイムリープtime leap🕰


lyrics

「新しい街にはもう慣れた頃かな
僕を覚えていますか?
変えられない繰り返すだけ

I think it's time for you to get used to your new city.

do you remember me?

You can't change it, you can only repeat it.」




本日より7ぴあ 9月号掲載ストレイテナーの撮り下ろし写真が「7ぴあプリント」にて販売開始!セブン-イレブンのマルチコピー機で購入できます。

販売期間:~2024/1/21(日)23:59
(これはいいですね✨✨✨出来ればこのホリエアツシのポーズの写真がいいな(笑))


「I've been hearing a lot of reports about how much people listen to music, and while I'm grateful for it, I'm probably surprised that I haven't been listening to much music since I have a brain that can't listen at all.」





(私もそうかも知れません(笑)静かな環境でゆっくりと集中して、音楽を聴きたいですね。聴き込んでからは、その時の気分で移動しながら聴きます。When I listen to music,

I want to be alone in my room and listen to it in a quiet environment.)




2011年 7th Album(8/3) STRAIGTENERよりLEAP IN THE DARK


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?