見出し画像

🌇こんばんは🌆

「Straightener? ! Now all I can see is Tsuyoshi Domoto 🌹🌹🌹堂本剛しか目に入りません🌹🌹🌹」

💎菊地英昭

💎エレファントカシマシ


💎ホリエアツシ

2022年.6.3の記事です

💎Today I cleaned my room and bathroom.💎



This is my favorite makeup tool.

The colorful blusher came off and fell apart, but I still use it. It has a soft and beautiful color.

The eyeshadow in the orange box on the bottom right was on the table.

I thought it was chocolate.

お気に入りの化粧品です。
カラフルなアイシャドウは落として崩れましたが、とても綺麗な発色なので、大事に使っています。
(家の大量の化粧品の中にありました)
オレンジの小さい箱は、テーブルにありました。
チョコレートだと思いました。
マジョリカマジョルカシャドーですって💎💎💎


It's a dining table. I've sorted it out, but it's still crowded.
これでも整理しましたが、、、大丈夫🙆‍♂ですね🌹🌹🌹

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?