見出し画像

高校説明会

合格者集合で、
高校へ、行って来ました。
難関をくぐり抜けて来た、生徒を前に、
「とても厳しい戦いだった」と教頭先生?校長先生が話していました。
物品購入は、
mが、手とり足取り私をリードしてくれました(笑)
It was a gathering of successful candidates.

It was the day to apply for supplies for high school admission. The route was laid out in an orderly manner to avoid confusion, and M guided us through everything while looking at the printouts.
主に物品の申し込み日ですが、混雑を避ける為に、ルートが理路整然としていて、
mは、プリントを片手に全てをリードしてくれました✨✨✨


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?