見出し画像

💖素敵な笑顔? ! ,nice smile,,,💖



I wonder if he was arrested 逮捕されたのかな?それとも離れられないのか、

🪔🪔🪔Was he arrested? Or maybe you can't leave?
逮捕されたのかな(笑)それとも離れられないのかな、、、🪔🪔🪔

🌁🌁🌁Friends of friends are far from each other. , or maybe it's just a good relationship.
友達の友達は、関係が遠い感じが、それとも良好な関係なのかな🌁🌁🌁


次のアルバム『Wall Of Eyes』からのニューシングル「Friend Of A Friend」がリリースされました。

ポール・トーマス・アンダーソン監督による『Friend Of A Friend』のビデオは、一連の一回限りのイベントで、『Wall Of Eyes』のサラウンド サウンド アルバムの再生と並行してプレミア公開されます。

The Smile have dropped new single “Friend Of A Friend,” the track is off the trio’s forthcoming album Wall Of Eyes, and has been featured during the band’s 2022/2023 tour, the studio version features strings from the London Contemporary Orchestra and saxophone from Robert Stillman. The video for Friend Of A Friend, by motion picture director Paul Thomas Anderson will be premiered alongside a surround sound album playback of Wall Of Eyes at a series of one-off events hosted at independent cinemas between January 18-25.
ポール・トーマス・アンダーソンは「Friend Of A Friend」のビデオを監督し、1 月 18 日から 25 日まで独立系映画館での一連のイベントでプレミア公開されます。

https://www.reddit.com/r/radiohead/comments/17x20l6/the_planned_tracklist_for_the_smiles_upcoming/





🌉オヤスミナサイ🌉




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?