見出し画像

⛪Jonnygreenwood⛪




RAKでのジョニー、2015年。

今日、ジョニーは @guardian Waste.lnk.to/jgguardianXX と楽器について話し合っています。

#ラジオヘッドのポートレート #ジョニーグリーンウッド


ジョニー・グリーンウッド:「子供の頃のように今でも楽器をいじっている」

レディオヘッドのギタリストはロック ミュージックを変え、その後サウンドトラックの世界を征服しました。しかし、彼は8時間の作品で教会のオルガンに革命を起こすことができるだろうか?





修復が必要な古代の教会のオルガンがたくさんありました」と彼は言います。 「これらの素晴らしい中世の楽器のいくつかを実際に演奏することができました。内部の部品 (彼らは「脳」と呼んでいます) は、信じられないほど複雑なテクノロジーの一部です。何世紀も前に作られたこれらの巨大なマシンは、私たちが今日苦労している合成、サンプリング、サウンド再生という同じ課題に取り組んでいました。」

“There were a lot of ancient church organs that needed restoration,” he says. “We were able to actually play some of these amazing medieval instruments, and the internal parts (they call them ‘brains’) are incredibly complex pieces of technology. Built centuries ago, these giant machines tackled the same challenges of synthesis, sampling, and sound reproduction that we struggle with today. ”








🌹🌹🌹左上から🕰回りに、、、🌹🌹🌹

Four of the films Greenwood has scored (clockwise from top left): The Phantom Thread


, Spencer, 


There Will be Blood and The Power of the Dog. 


Composite: Shutterstock/ Allstar / Alamy








この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?