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🏢ZOZOVILLA(ゾゾヴィラ)🏢?!



俳優でアーティストののんさんが4月24日、自身のアメーバオフィシャルブログを更新。歌手の中森明菜さんとファッションサイト「ZOZOVILLA(ゾゾヴィラ)」とのコラボアパレルを着用した姿を公開した。


【写真特集】「明菜Tシャツ」を着こなすのん 大人っぽい表情も!(全5枚)

 のんさんは、中森さんと同じ誕生日ということから、中森さんの所属事務所からラブコールを受けてモデルを務めたといい、「中森明菜さん×ZOZOVILLA 42nd anniversary collection Tシャツ モデル」とつづり、コラボアイテムのTシャツを着用した姿を公開した。


🌇🌆井上陽水の名曲
歌詞

Tears aren't decorations
飾りじゃないのよ涙は

Tears aren't pearls
真珠じゃないのよ涙は🌇

5 ⽉1 ⽇(⽔)より、中森明菜さんデビュー42 周年を記念した、中森明菜さん✖️ZOZOVILLA コラボコレクション「AKINA NAKAMORI °— ZOZOVILLA -42nd AnniversaryCollection-」がZOZOVILLA 限定で受注販売を開始します。


Actor and artist Non-san updated his Ameba official blog on April 24th. She was shown wearing collaboration apparel with singer Akina Nakamori and fashion site ZOZOVILLA.


[Special photo] Non wears the “Akina T-shirt” with a mature look! (Total 5 pieces)

Non has the same birthday as Nakamori, so she received a love call from Nakamori's agency to become a model, and the collaboration item is spelled ``Akina Nakamori x ZOZOVILLA 42nd anniversary collection T-shirt model.'' She was shown wearing a T-shirt of

(After updating Non-chan's article, I slept a little.

Evening nap? ! (lol)のんちゃんの記事を更新後に少し寝ました、、、昼寝の夕寝、、、とても元気になりました✨✨✨)

人々の接触が制限され、オンライン化が一気に加速しているポストコロナ時代において、これまで対面接客が基本とされたアパレル業界が大きな変革を迫られていることは自明だろう。特に、コレクションの発表や展示会・店頭接客と、対面でのコミュニケーションに重きを置いてきたラグジュアリーファッションの分野はなおさらだ。


高単価で顧客商売、アナログでなければ伝わらない繊細な素材や質感などは、どれもデジタルに向いているとは言えなかったこともあり、これまで多くのラグジュアリーブランドがECでの販売を避けてきたわけだが、この1年間で驚くほどの数のブランドがECを立ち上げ、モールでの販売も始めるなど、デジタル化を推進し始めた。


そんな中、ファッションECの長とも言える「ZOZOTOWN」が3月18日、ラグジュアリー&デザイナーズに特化した専門チャネルとして「ZOZOVILLA(ゾゾヴィラ)」を立ち上げた。「ロエベ」や「クロエ」、「ドリス ヴァン ノッテン」など、国内外の約90ブランド(立ち上げ時)


♯井田幸昌氏♯

In the post-corona era, where contact between people is restricted and the shift to online businesses is rapidly accelerating, it is clear that the apparel industry, which has traditionally relied on face-to-face customer service, is facing major changes. This is especially true in the luxury fashion field, which has traditionally placed emphasis on face-to-face communication, such as collection presentations, exhibitions, and in-store customer service.


Until now, many luxury brands have avoided selling through e-commerce due to high unit prices, customer sales, and the delicate materials and textures that can only be conveyed digitally. However, over the past year, a surprising number of brands have started promoting digitalization, launching e-commerce and even selling at malls.


Meanwhile, "ZOZOTOWN", which can be said to be the head of fashion e-commerce, launched "ZOZOVILLA" on March 18th as a specialized channel specializing in luxury and designer items. Approximately 90 domestic and international brands (at launch), including "Loewe", "Chloe", and "Dries Van Noten"


♯Mr. Yukimasa Ida♯



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