【第4回】ルームメイト紹介

一期一会ということで、Sくんが去って次の日にベトナム人のNさんがルームメイトになりました。
Mくんによると彼は30歳で、ホーチミン出身ということもあり、オレ⤴︎の父がホーチミンに住んでいることやバインミーの写真を見せると喜んでくれました。(アゴタクさんとドラゴンフルーツの写真も見せちゃったり見せなかったり😳)
オレ⤴︎が朝一丁前にコーヒーを嗜んでいると、ベトナムから持ってきたコーヒーを飲ませてくれると言ってくれました。Nさんもブラック好きとのことでした。アツタクさんはブラックを飲めるようになっただろうか、いやそんなはずはない😳


そして明日は台風で学校が休みになりました…バギオという街は雨が多く、改めて天気は大事だと痛感しました…
明日はサイドレイズでもしようかなあ。

Once-in-a-lifetime encounter, the day after S left, new Vietnamese became my roommate.

According to M, he is 30years old. He is from Ho Chi Minh so when I told him that my father lives there and show him some pictures taken there, he was pleased.(I might have shown the picture of Agotaku with a dragon fruit.)

One day when I tasted coffee, he told me he would let me drink coffee someday. He also likes black coffee same as me. I wonder if Atsutaku can drink it now. No that’s can’t be true.

And then tomorrow the school will be cancelled because of the typhoon. The city Baguio has often heavy rain so I felt the weather is very important for my emotion.
I’ll work out like side raise tomorrow…

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?