なにをしたいか What I wont to do?

Hi, thank you read for this note.

いつもnoteをみてくだっさてありがとうございます。

Before ,I told everyone "Why study abroad in Canada".

This time I write "What I want to do?"

先日、「なぜカナダ留学なのか」って書きましたが

今回は「なにをしたいかです」


I working an athletic trainer and acupuncturist in Tokyo.

僕は東京でアスレティックトレーナーと鍼灸師として働いています。

I want to live, work and communicate with all over the world regardless of location one day that's why I need speak English.

僕は場所に捉われず世界中で暮らし、働き、コミュニケーションを取りたい、そのために英語を話すことが必要です。

I'm not tired of living in Tokyo.

決して東京に住むことが飽きたとかではない笑

But I'm not particular about just doing my current job.

I wont to change my work according to my life and environment.

だけど今の仕事にこだわりはなく、

生活や環境に応じて仕事を変化させたい。


I don't wont to study English, I need English so I wont to study what I'm interested in in English

「英語を」勉強したいのではなく、「英語が」必要だから、興味あることを「英語で」勉強したい。

Fitness, nutrition, medical care, business...

I have a lot of learning

フィットネスや栄養、医療、ビシネス...

学びたいことが多い。

But my English ability is junior high school student now.

Rather less than that.

だけど現在の英語力は中学生レベル。

むしろそれ以下かも。笑

Since my high school student , I don't like English and was't thinking about use English at that days.

高校生のころ、僕は英語が嫌いだったし、当時は英語を使うとも思ってなかった。

Because I have to study English.

英語を勉強しなければならない。

Do you guys learn English?

みなさんは英語を学んでいますか?


Thank you so much.

今回はここまで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?