Why does it always rain on me ? / Travis


I can't sleep tonight
今夜はよく眠れない
Everybody saying everything's alright
誰もが全て上手くいくと言ってくれるけど
Still I can't close my eyes
まだ僕は目を閉じることができない
I'm seeing a tunnel at the end of all these lights
だって全ての光の果てに暗闇を見てしまうんだ

Sunny days
晴れた日々よ
Where have you gone?
君はどこへ行ったんだい?
I get the strangest feeling you belong
君がいたことも奇妙に感じられるんだ

Why does it always rain on me?
なぜいつも僕に雨が降りかかるんだ?
Is it because I lied when I was seventeen?
17歳のときに嘘をついたからかい?
Why does it always rain on me?
なぜいつも僕に雨が降りかかるんだ?
Even when the sun is shining
太陽が降り注いでいても
I can't avoid the lightning
雷を避けることはできはしないんだ


I can't stand myself
一人では立っていられない
I'm being held up by an invisible man
見えない誰かに捕まっているようだ
Still life on a shelf when
人生を棚の上にしたまま
I got my mind on something else
僕は他のことに気をとられている

Sunny days
晴れた日々よ
Where have you gone?
君はどこへ行ったんだい?
I get the strangest feeling you belong
君がいたことも奇妙に感じられるんだ

Why does it always rain on me?
なぜいつも僕に雨が降りかかるんだ?
Is it because I lied when I was seventeen?
17歳のときに嘘をついたからかい?
Why does it always rain on me?
なぜいつも僕に雨が降りかかるんだ?
Even when the sun is shining
太陽が降り注いでいても
I can't avoid the lightning
雷を避けることはできはしないんだ


Oh, where did the blue skies go?
ああ、青い空はどこへ行ったんだろう
And why is it raining so?
なぜ雨ばかりが降り続けるんだろう?
It's so cold
とても寒いんだ

Why does it always rain on me?
なぜいつも僕に雨が降りかかるんだ?
Is it because I lied when I was seventeen?
17歳のときに嘘をついたからかい?
Why does it always rain on me?
なぜいつも僕に雨が降りかかるんだ?
Even when the sun is shining
太陽が降り注いでいても
I can't avoid the lightning
雷を避けることはできはしないんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?