見出し画像

about when I respect my mother

Hi, I'm pipi☺︎
Heading image: A birthday cake for my mother.

Today's writing topic is about when I respect my mother.
I respect my mother about her various aspects.
She always smile.
She has a calm personality and is comfortable to be around.
So it is very scarly when she got angry.

And her cooking is special.
She's never been good at cooking.
But her cooking is especially delicious to us.
Last week, my mother caught corona virus.
My father and I cooked cream stew for dinner. It tasted good but it was not perfect for us.
At that time, I thought that I would never be able to cook food that tasted like my mother.

I want my mother to stay healthy forever.

Thank you for reading and good night😙

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
こんばんは、pipiです☺︎
見出し画像は母への誕生日ケーキです。

今日のテーマは、母を尊敬するときについてです。私は母のさまざまな側面を尊敬しています。彼女はいつも笑顔です。穏やかな性格で、一緒にいると居心地が良いです。
だから彼女が怒るととても怖いです。

そして彼女の料理は特別です。
彼女は決して料理が上手ではありません。
しかし、彼女の料理は私たちにとって特別おいしいのです。
先週、母がコロナウイルスに感染しました。
父と私は夕食にクリームシチューを作りました。
美味しかったですが、私たちにとっては完璧ではありませんでした。
その時は、私には母の味を作ることはできないだろうと思いました。

母にはいつまでも元気でいてほしいと思います。

読んでくれてありがとうございました、おやすみなさい😙

2024.1.17 pipi☺︎

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?