見出し画像

I took a personal color diagnosis.

Hi, I'm pipi☺︎
I recently had a personal color assessment.

The heading image is the colors that suits me. Of the 16 types, the following two seem to suit me best.
The first type is Clear Winter.
The second type is Bright Spring.

My guess was a yellow-based autumn type.So I was very surprised, but also happy because I felt like the range of colors that suit me has expanded.

Thank you for reading and good night😴
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

こんにちは、pipiです☺︎
先日パーソナルカラー診断を受けてきました。

見出し画像は私に似合う色です。16種類の中で、以下の2種類が一番私に似合うようです。
1つ目は「Clear Winter」
2つ目は「Bright Spring」

私の予想はイエロー系の秋タイプだったので、とても驚きましたが、似合う色の幅が広がった気がして嬉しかったです。

読んでくれてありがとうございます、おやすみなさい😴

2024.3.24 pipi☺︎

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?