見出し画像

【和訳】On the Bound - Fiona Apple

All my life is on me now
Hail the pages turning
And the future's on the bound
Hell don't know my fury

自分の人生はすべて自分にかかっている
ページをめくっていきましょう
未来なんて分かるのよ
私の激しい怒りも地獄は知らないのね

You're all I need, you're all I need
You're all I need, you're all I need
You're all I need, you're all I need
You're all I need, and maybe some faith would do me good

必要なのはあなただけ
信じることにも意味があるかもしれないね

I don't know what I'm doing, don't know, should I change my mind?
I can't decide, there's too many variations to consider
No thing I do don't do no thing but bring me more to do
It's true, I do imbue my blue unto myself, I make it bitter

自分で何をしてるのか分からない、考えを改めるべきかな?
決められないの、考えるにも違いがありすぎて
意味がないならやらないけど、やることがまた増える
本当よ、青を私に染み込ませる、そしたら苦くなるでしょう

Baby, lay your head on my lap one more time
Tell me you belong to me
Baby, say that it's all gonna be alright
I believe that it isn't

ベイビー、もう一度頭を私の膝に乗せて
私のものだと言ってよ
ベイビー、きっと大丈夫だって
そうじゃないだろうけど

You're all I need, you're all I need
You're all I need, you're all I need
You're all I need, you're all I need
You're all I need, and maybe some faith would do me good

私が必要なのはあなただけ
信じることにも意味があるかもしれないね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?