見出し画像

【和訳】Without You Without Them - boygenius

Give me everything you've got
I'll take what I can get
I want to hear your story
And be a part of it
Thank your father before you
His mother before him
Who would I be without you, without them?

あなたが持っているものすべてが欲しい
できる限り受け取るから
あなたの話を聞きたいし
その一部になりたい
あなたの前に、まずあなたの父親に感謝して
そして父親の前に、母親へ感謝する
だって彼らやあなたがいなければ、私は一体何者だっただろう

Speak to me (Speak to me, speak to me)
Until your history's no mystery to me
Talk to me (Talk to me, talk to me)
Until the words run dry, we'll see eye to eye

語りかけて
あなたの歴史に謎がなくなるまで
私に話して
言葉が枯れて、目が目が合うようになるまで

I'll give everything I've got
Please take what I can give
I want you to hear my story
And be a part of it
Thank my father before me
His mother before him
Who would I be without you, without them?

私が持っているものすべてをあげる
あなたに受け取ってほしい
私の話を聞いて
その一部になってほしい
私の前に、まず父に感謝して
父の前に、まず母へ感謝する
だってあなたや彼らがいなかったら、私は一体何者だっただろう

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?