見出し画像

【jazz ជាមួយអ្នករាល់គ្នា】មេរៀនសម្ងាត់កំពូល④ ការអនុវត្តជញ្ជីង


ខ្ញុំជា OTAKA មកពីព្យាណូហ្សាហ្សា
ថ្ងៃនេះគឺជាវិធីអនុវត្តខ្នាត
ខ្ញុំចង់ពន្យល់តាមរបៀបច្បាស់លាស់
ជញ្ជីងថ្ងៃនេះ
តោះអនុវត្តជាមួយគ្នា
ជញ្ជីងគឺជាបន្ទាត់នៃសម្លេងតម្រង់ជួរ
នៅក្នុងរូបភាពខ្លាំង
នៅពេលអ្នកនិយាយអ្វីដែលជាស៊េរីនៃសំឡេង
ខ្ញុំគិតថា
ថ្ងៃនេះគឺជាខ្នាតធំ
វាត្រូវបានគេហៅថា Tendering
អ្វីដែលគេហៅថា Dremifasalaside ទូទៅបំផុត
ប្រើជញ្ជីងនេះជាមួយជញ្ជីងនេះ
ការអនុវត្តជញ្ជីង
ខ្ញុំចង់ពន្យល់
នេះគឺជាសំណួរសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា
មានបទចម្រៀងចង្វាក់ jazz ផ្សេងៗគ្នាប៉ុន្តែមានចម្រៀងចង្វាក់ jazz
បទចម្រៀងចាសហ្សា
តើមានប៉ុន្មាន
បាទ / ចាសបាទ / ចាសបាទ / ចាសបាទ
បទចម្រៀងចាសហ្សា
បទចម្រៀង 4-pulletin ប្រហែលជា
ខ្ញុំគិតថាវាលើសពី ៨០ ភាគរយ
អាចនឹងមានច្រើនទៀត
មានបទចម្រៀងជាច្រើនដែលមាន ៤ ចង្វាក់
ដូច្នេះការអនុវត្តខ្នាតចង្វាក់ jazz គឺ
វាជាមូលដ្ឋានដើម្បីធ្វើឱ្យសំឡេងបួន
បន្ទាប់មកធម្មតា
នៅ Dremifasolaside
តោះអនុវត្ត
ខ្ញុំនឹងសិក្សានៅសាលាបឋមសិក្សា
ខ្ញុំបានលេងអ្វីមួយដូចជាព្យាណូ
វាគឺជា Doremi Fasalaside
ខ្ញុំនឹងប្រើវាដើម្បីអនុវត្ត
ខ្ញុំនឹងអនុវត្ត ៤ សំឡេងនីមួយៗ
អ្នកដែលមានឧបករណ៍ខ្យល់គឺល្អ
ខ្ញុំចូលចិត្តមនុស្សដែលច្រៀង
មនុស្សនៅលើព្យាណូមិនប្រើពណ៌ផ្កាឈូករបស់ពួកគេទេ
umb, ម្រាមដៃសន្ទស្សន៍, ម្រាមដៃកណ្តាល, ម្រាមដៃរោទិ៍. ដៃទាំងពីរ
ដោយដៃទាំងពីរ
ខ្ញុំនឹងធ្វើវាដោយមិនប្រើម្រាមដៃតូចរបស់ខ្ញុំ
ចាប់ផ្តើមជាមួយលើកដំបូង
Doremifa. ខ្ញុំនឹងទៅបួននៃរបស់ទាំងនេះ
បន្ទាប់ខ្ញុំនឹងទៅ Remifaso
ត្រូវហើយវាជាខ្នាតដូចនេះ
វាមិនច្រើនពេកទេ
វាជាការបកប្រែដែលកើនឡើងជាដំណាក់កាលដែលមានបួន
ខ្ញុំនឹងព្យាយាមមួយរតីយាវហឺនេះ
សូមព្យាយាមរួមគ្នា
Doremifa, Remi
វាដូចជាហ្វាសូនិងមីហ្វាសូឡា
ទៅ ទៅ. មួយ - ពីរ - សាន
បាទ / ចាស, ខ្ញុំបានមកមួយរតីយាវហឺ. ខ្ញុំនឹងចុះនៅពេលនេះ
ល្បីល្បាញ, Milledoshi
ខ្ញុំនឹងចុះ. បាទ / ចាស
បាទ / ចាស
អ្វីដែលខុស
វាមិនមែនជាការលំបាកទេ
មនុស្សខ្លះអាចពិបាកយល់
នេះគឺជាមនុស្សម្នាក់ៗ
នៅលើមាត្រដ្ឋានដែលមានសំឡេងបួន
ឡើងចុះ
1 octave
ការអនុវត្តនេះឡើងចុះ
វានឹងមានសារៈសំខាន់ណាស់
ខ្ញុំចង់និយាយថាហេតុអ្វីបានជាខ្ញុំធ្វើសំឡេងបួន
នៅពេលអ្នកអាចប្រើជញ្ជីងនោះ
ជញ្ជីងនោះ
សូម្បីតែពីកណ្តាល
ដូច្នេះអ្នកអាចឃ្លា
អ្នក មក
ប្រសិនបើអ្នកធ្វើបែបនេះ
មែនហើយនេះគឺជាអ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងទាំងអស់
វាមិនមែនជាកំហុសទេ
អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងច្រើនតែនិយាយ
C7 និងលេខកូដចេញមក
មានតែឃ្លាពី C ប៉ុណ្ណោះ
វាអាច
ខ្ញុំយល់
ខ្ញុំយល់ពីអារម្មណ៍របស់ខ្ញុំ
វាជារបៀបអនុវត្តខ្នាត
ខ្ញុំមិនមានភាពប៉ិនប្រសប់គ្រប់គ្រាន់ទេ
ជញ្ជីងដែលសមនឹង C7
អនុវត្តជានិច្ចពី C
បន្ទាប់មកខ្ញុំមិនដឹងថាចង្វាក់ jazz ជាអ្វី
ដូចឥឡូវនេះ
៤ ប្រសិនបើអ្នកអនុវត្តដោយមិនបង្កើតសំលេងរំខាន
សូម្បីតែពីសម្លេងនៅពាក់កណ្តាលជញ្ជីង
ឥឡូវអ្នកអាចឃ្លាបាន
សូមសាកល្បងវាតាមវិធីផ្សេងៗគ្នា
ឥឡូវនេះវាជាទំហំនៃ C ធំ
Pianist
វាងាយស្រួលពីព្រោះមានតែក្តារចុចពណ៌សប៉ុណ្ណោះដែលបានចេញមក
មានជញ្ជីង ១២.
ជញ្ជីងធំ.
បន្ទាប់ពីនេះ 【
សម្រាប់ទស្សនាវដ្តីចំណាំ
ខ្ញុំនឹងដាក់វានៅលើ
C ធំ, F ធំ
ជញ្ជីងធំ
មាន ១២
ទាំងអស់នេះតាមរបៀបដូចគ្នានឹងឥឡូវនេះ
៤ សំឡេងនីមួយៗ
ពេលអ្នកទៅ
ជញ្ជីងធំ ៗ ទាំងអស់
នឹងក្លាយជារបស់អ្នក
តាមគ្រប់មធ្យោបាយ ១២ ជញ្ជីងធំ
ព្យាយាមយកឈ្នះវិធីនេះ
និងសម្រាប់អ្នកលេងព្យាណូ
ខ្ញុំបានធ្វើវាដោយម្រាមដៃទាំងបួនរបស់ខ្ញុំដោយគ្មានពណ៌ផ្កាឈូករបស់ខ្ញុំឥឡូវនេះ
ពេលនេះ
ផ្ទុយទៅវិញម្រាមដៃ ៤ ដោយគ្មានមេដៃ
ប៉ុន្តែសូមធ្វើវា
បន្ទាប់មកអ្នកលេងព្យ៉ាណូ
ម្រាមដៃ. អ្វីដែលត្រូវធ្វើជាមួយម្រាមដៃរបស់អ្នក
នៅពេលក្តារចុចខ្មៅចេញមក
អ្នកខ្លះសួរថាត្រូវធ្វើអ្វីជាមួយម្រាមដៃរបស់អ្នក
ប្រសិនបើអ្នកពិតជាចង់លេងចង្វាក់ jazz
ធ្វើប្រើម្រាមដៃដូចគ្នា
វាជាក្តារចុចខ្មៅនិងក្តារចុចពណ៌ស
ឧទាហរណ៍នៅក្នុងទាំងបួននេះដោយគ្មានពណ៌ផ្កាឈូក
ប្រសិនបើអ្នកធ្វើវាដោយសំឡេងបួន
ឧទាហរណ៍ D ♭ ធំ
មានកូនសោខ្មៅជាច្រើនប៉ុន្តែពួកគេដូចគ្នា
បើគ្មានម្រាមដៃតិចតួចនិយាយវា
១២៣៤ ធ្វើម្តងទៀត
រាប់ម្រាមដៃរបស់អ្នកត្រឹមឆ្នាំ ១២៣៤៥
១២៣៤
១២៣៤ ជាមួយលំនាំ
២៣៤៥.២៣៤៥ គឺជាគំរូ
ដូចគ្នានឹងក្តារចុចពណ៌សនិងក្តារចុចខ្មៅ
ធ្វើប្រើម្រាមដៃដូចគ្នា
ប្រសិនបើអ្នកមិនធ្វើវាទេអ្នកនឹងមានបញ្ហានាពេលអនាគត
នៅពេលធ្វើឃ្លាកាន់តែទូលំទូលាយនេះ
ម្រាមដៃរបស់ខ្ញុំមិនទៅដល់
បាតុភូតមួយនឹងកើតឡើង
គិតថាត្រូវបានគេបោកបញ្ឆោត
លេងក្តារចុចខ្មៅជាធម្មតាជាមួយមេដៃរបស់អ្នក
វា មិន អី ទេ. ខ្ញុំធានា
មានវិធីផ្សេងៗនៃការគិត
មនុស្សខ្លះប្តូរចុងម្រាមដៃតាមខ្នាត
អ្នកខ្លះផ្លាស់ប្តូរវាប៉ុន្តែ
បន្ទាប់មកនៅពេលនោះនៅពេលនេះ
ប្រសិនបើអ្នកទៅដូចនេះអ្នកត្រូវបែកគ្នាបន្តិច
ដែនកំណត់ទាក់ទងនឹងបច្ចេកទេស
ខ្ញុំមានអារម្មណ៍ថាខ្ញុំកើត
តើធ្វើដូចម្តេចអំពី. គ្រូរបស់ខ្ញុំអ៊ីតាលី
Pianist, Norbert Tambulino、
មនុស្សនេះគឺជាសិស្សរបស់កេននីបារុន
ខ្ញុំបានរៀនដល់មនុស្សនោះ
ប្រើម្រាមដៃដូចគ្នានៅក្នុងឃ្លាណាមួយ
លេងក្តារចុចពណ៌សនិងក្តារចុចខ្មៅ
ខ្ញុំបានរៀនវិធីនោះ
ខ្ញុំអនុវត្តវា
សូមសាកល្បងវាតាមវិធីផ្សេងៗគ្នា
ខ្ញុំទើបតែអនុវត្តក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ
ជាការប្រសើរណាស់បន្ទាប់ពីនេះ
ខ្ញុំនឹងធ្វើអោយចង្វាក់ jazz របស់ខ្ញុំប្រសើរឡើង
តើវាជាជញ្ជីងថយចុះទេ
ខ្ញុំគិតថាវាជាមាត្រដ្ឋានសម្លេងទាំងមូល
ប្រភេទជញ្ជីងខុសៗគ្នា
ខ្ញុំគិតថាខ្ញុំនឹងរៀនពីរឿងនេះប៉ុន្តែ
នៅពេលខ្នាតថ្មីចេញមក
ធ្វើដូចគ្នា
4 ស្តាប់ទៅចុះ
មួយរតីយាវហឺ
សូមទម្លាក់មួយរតីយាវហឺ
សម្រាប់ឧបករណ៍ខ្យល់
ប្រហែលជា ២ រតីយាវហឺ
២ រតីយាវហឺចុះ
ពេលខ្លះវាជាការអនុវត្តដើម្បីប្រើម្រាមដៃរបស់អ្នក
ជាពិសេសមនុស្សត្រែ
ឡើងនិងចុះសម្រាប់ឧបករណ៍ខ្យល់
៤ សំឡេងនីមួយៗ. រក្សាគំនិតនេះឱ្យចងចាំ
សូមអនុវត្ត
ប្រជាជនក្នុងតំបន់នៅជាមួយគ្នា
មនុស្សប្រុសប្រសិនបើ
ប្រសិនបើអ្នកចង់ scat
ទំហំសំឡេង ៤ ឡើងចុះ
ខ្ញុំគិតថាអ្នកគួរតែអនុវត្ត
ហើយការអនុវត្តគឺស្ថិតនៅក្នុងទម្រង់ខ្លះ
មកជាមួយគ្នា
រួចហើយខ្នាតធំ
ខ្ញុំបានរៀនអ្វីៗទាំងអស់រួចហើយ
មនុស្សនោះ
ឥឡូវនេះគឺជាការរួមបញ្ចូលគ្នារវាងសម្លេងបួន
សូមផ្លាស់ប្តូរ
ឧទាហរណ៍អ្នកអាចធ្វើវាបាន
ផ្លាស់ប្តូរទៅជាចង្វាក់
អ្នកក៏អាចទៅបានដែរ
ខ្ញុំនឹងនិយាយសំឡេងមួយបន្ថែមទៀត
ក៏មានវិធីនិយាយផងដែរ
បើពេញ
មានដៃជាច្រើនដើម្បីធ្វើវិធីគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍
អ្នកអាចធ្វើវិធីផ្សេងៗ
ជាមួយនឹងសំឡេង ៤
ជញ្ជីងអនុវត្តជាមួយបន្សំផ្សេងៗ
1 រតីយាវហឺឡើងចុះ
តាមរយៈការធ្វើបែបនេះ
មិនមានភាពស្មុគស្មាញទៀតទេ
ជញ្ជីងថ្មី
អាចជារបស់អ្នកដោយខ្លួនឯង
នេះទាំង ៤ ស្តាប់ទៅចុះ
មានមនុស្សដែលមានឧបករណ៍ខ្យល់និងអ្នកផ្សេងទៀតរួមគ្នា
នៅពេលអ្នកកម្ចាត់វា
មិនថាជញ្ជីងអ្វី
សំឡេងនេះមិនសមទេ
សំឡេងនេះមិនសមទេ
វានឹងមើលទៅដូចជា
វិធីនោះទទឹងនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផ្សេងៗនឹងរាលដាល
ខ្ញុំគិតថាវានឹងភ្ជាប់
អ្នកដែលចាប់អារម្មណ៍
ប្រសិនបើអ្នកចាប់អារម្មណ៍បន្តិចបន្តួច
ព្យាយាមអនុវត្តឥឡូវនេះប្រហែល ៣ ខែ
ខ្ញុំនឹងធ្វើវារយៈពេល ៣ ខែ
វានឹងក្លាយជារបស់ខ្ញុំ
វាមិនអាចទៅរួចទេក្នុងការធ្វើមាត្រដ្ឋានមនុស្ស ១២ នាក់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ
ឧទាហរណ៍ធ្វើ ៣ ជាមួយ ១២
Tsuki Tsuki, ថ្ងៃឈប់សម្រាកថ្ងៃអាទិត្យ
នៅពេលអ្នកធ្វើវាជាមួយនឹងការបង្វិលបែបនេះ
ប្រហែល ៣ ខែ
ប្រសិនបើវាជាមាត្រដ្ឋានប្រហែល ១២
សូមអញ្ជើញមក
ប្រសិនបើអ្នកធ្វើចង្វាក់ jazz លើជញ្ជីងធំ ៗ ចំនួន ១២
អ្នកគួរតែចងចាំ
ដំបូងពីទីនេះ
វាត្រូវបានផ្ដល់អនុសាសន៍ឱ្យអនុវត្តខ្នាតក្នុងចន្លោះពេញលេញ
អ្នកឃើញ
តាមរបៀបនោះ
ថ្ងៃនេះ 【jazz ជាមួយអ្នករាល់គ្នា】មេរៀនសម្ងាត់កំពូល អំពីការអនុវត្តខ្នាត
ខ្ញុំបានប្រាប់អ្នក
សូមធ្វើឱ្យអស់ពីសមត្ថភាព

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?