見出し画像

【jazz ជាមួយអ្នករាល់គ្នា】មេរៀនសម្ងាត់កំពូល① តើអ្វីទៅជាវិធីផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដំបូងសម្រាប់សិស្សសាលាបឋមសិក្សាអាមេរិកដើម្បីរៀន

ខ្ញុំជា OTAKA អ្នកលេងព្យ៉ាណូចង្វាក់ jazz
ខ្ញុំកំពុងផឹកនៅថ្ងៃនេះ
ឆានែលនេះ
ខ្ញុំបានរៀនជាចម្បងនៅញូវយ៉ក
ផ្តល់ចំណេះដឹងរបស់អ្នកអំពីចង្វាក់ jazz ដោយបើកចំហ
ប្រសិនបើវាជួយមនុស្សគ្រប់គ្នា
វាជាឆានែលដែលអ្នកគិតថា
ខ្ញុំចង់លេងចង្វាក់ jazz ខ្ញុំចង់ច្រៀង
នៅក្នុងអ្នក
តើអ្នកធ្វើយ៉ាងម៉េចដោយ adribe. ខ្ញុំមិនអាចទេវាហាក់ដូចជាពិបាក
ខ្ញុំគិតថាមានមនុស្ស
សម្រាប់មនុស្សនោះ
កុមារអាមេរិកសព្វថ្ងៃ
វិធីចាប់ផ្តើមផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម lib ដំបូង
ខ្ញុំចង់និយាយអំពីរឿងនេះ
មិនត្រឹមតែអ្នកលេងព្យាណូប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែឧបករណ៍ទាំងអស់
ហើយដោយសារតែវានឹងមានប្រយោជន៍ដល់បទចម្រៀង
ខ្ញុំគិតថាវានឹងមានប្រយោជន៍
ខ្ញុំគិតថា
អាមេរិច
ក្រុមតន្រ្តីលង្ហិននៅសាលាបឋមសិក្សា
មានផ្នែកក្រុមតន្រ្តីលង្ហិន
នោះហើយជាចង្វាក់ jazz ធំ
ខ្ញុំធ្វើបទចម្រៀងជាមួយគ្នា
ខ្ញុំហៀបនឹងចូលទៅក្នុងក្រុមតន្រ្តីនោះ
ខ្ញុំបានចូល
កុមារដែលបានចូលមក
តោះសាកល្បងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម
អ្នកត្រូវបានគេប្រាប់ថា
តើអ្នកធ្វើយ៉ាងម៉េច
ខ្ញុំមិនដឹងអ្វីទាំងអស់
ប៉ុន្តែមនុស្សវ័យចំណាស់របស់ខ្ញុំនឹងប្រាប់អ្នកត្រឹមត្រូវ
មិនអីទេក្នុងការជិះចង្វាក់និងសំឡេង
វាហាក់ដូចជាអ្នកអាចប្រាប់ខ្ញុំពីវិធីនោះ
តោះធ្វើវាបន្តិច
ឧទាហរណ៍ព្យាយាមលេងចង្វាក់និងអង្កត់ធ្នូ
មួយ - ពីរ មួយ - ពីរ
បាទ / ចាស

ចង្វាក់ jazz
ខ្ញុំអាចជិះចង្វាក់និងបង្កើតសំលេងរំខាន
កុមារអាមេរិចរៀនវិធីនោះ
និយាយអញ្ចឹងពេលអ្នកនិយាយវានៅលើព្យាណូ
ខ្ញុំកំពុងលេងអង្កត់ធ្នូនៃដូមីណូឥឡូវនេះ
ប្រសិនបើអ្នកកំពុងចុចក្តារចុចពណ៌ស
អ្វីដែល
ហេតុអ្វីបានជាអ្នកមិនយកវាចេញធំ
ខ្ញុំមានអារម្មណ៍ដូចជាទៅ
សូមសាកល្បងវា
ខ្ញុំនឹងបន្តអមដំណើរអ្នកមួយរយៈ
មនុស្សព្យាណូមនុស្សចម្រៀងមនុស្សហ្គីតា
មិនមានច្បាប់ទៀតទេ
ហ្សកហ្សា
ខ្ញុំត្រូវធ្វើដូចនេះ
មិនមានការសម្រេចចិត្តទេ
កុំធ្វើវា
មិនមានការសម្រេចចិត្តទេ
ខ្ញុំមានសេរីភាព. ការប្រកួតប្រជែងតាមរបៀបផ្សេងៗគ្នា
ខ្ញុំគួរតែសាកល្បងវាច្រើនជាពិសេសនៅពេលខ្ញុំអនុវត្ត
តោះបង្កើតសំលេងនេះ. បន្ទាប់
ខ្ញុំមិនចូលចិត្តសំលេងនេះទេ
ដូចនេះ
វាបន្តិច
ជាមួយនឹងបទពិសោធន៍ម្តងហើយម្តងទៀត
ឥឡូវអ្នកអាច adlib
វាជាណារី - គុន
ខ្ញុំនិយាយបន្តិចនៅលើព្យាណូនោះដែលជាអង្កត់ធ្នូរបស់ដូមីណូ
ប្រើសំលេង C, E និង G
ខ្ញុំនឹងលេងចង្វាក់និងលេខកូដ
មនុស្សគ្រប់គ្នាមានសេរីភាពក្នុងការបង្កើតសំលេងរំខាន
ខ្ញុំសុំទោសដែលខ្ញុំបានយកវាចេញរួចហើយ
ខ្ញុំសប្បាយណាស់ចុះបើខ្ញុំបង្កើតសំលេងនេះ
វាដូចនោះហើយពេលវេលាដែលអ្នកមានសេរីភាពក្នុងការដាក់ចេញ
ខ្ញុំចង់ផ្លុំឥឡូវនេះនៅក្នុងចង្វាក់នេះខ្ញុំចង់លេងឥឡូវនេះ
ព្យាយាមស្តាប់នៅពេលនោះ
តោះធ្វើវាជាមុនសិន
មួយ - ពីរ មួយ - ពីរ
បាទ / ចាស
បាទ / ចាស

តើវាដោយរបៀបណា
សូម្បីតែពេលវេលាដែលវាដំណើរការ
វាចំលែកបន្តិច
ខ្ញុំគិតថាមានពេលដែលខ្ញុំនឹងទៅ
មិន អី ទេ. នោះហើយជាចង្វាក់ jazz
សូម្បីតែពេលខ្ញុំនិយាយជាមួយមិត្តភក្តិរបស់ខ្ញុំ
ពេលខ្លះខ្ញុំអាចនិយាយបានល្អ
អ្វីដែលខ្ញុំចង់បង្ហាញ
ពេលខ្លះខ្ញុំមិនអាចនិយាយបានល្អ
តន្ត្រីគឺដូច្នេះ
វាមិនមែនជាការនិយាយល្អបំផុតទេ
នោះជាការល្អ
សូមអញ្ជើញមកពីទីនេះ
ទ្រឹស្តីអំពីតន្ត្រី
កុមារនឹងរៀននៅអាមេរិក
ប្រសិនបើអ្នកនិយាយអ្វីមួយអំពីវា
ជាមួយនឹងឧបករណ៍
ប្រើសំលេងរបស់អ្នក
ខ្ញុំចង់និយាយអំពីរឿងដែលខ្ញុំចូលចិត្តបំផុត
និយាយពិបាក
ខ្ញុំអាចនិយាយថាការច្នៃប្រឌិត
អ្នកអាចបង្កើតបទភ្លេងដោយសេរី
ដំបូងខ្ញុំចង់អោយអ្នកចងចាំរឿងមួយ
មានកុមារអាមេរិចដូចនោះ
តើវាជាអ្វី
លើកចុងក្រោយដែលខ្ញុំបាននិយាយអំពីតន្ត្រី
សំឡេងចុងក្រោយ
សូមប្រយ័ត្នអំពីរឿងនេះ
ដូច្នេះកុមារអាមេរិច
បញ្ចូលផ្នែកក្រុមតន្រ្តីលង្ហិនរបស់សិស្សសាលាបឋមសិក្សា
ប្រាប់យើងពីការអនុវត្តដំបូងដែលត្រូវធ្វើ
មនុស្សគ្រប់គ្នាដែលធ្វើឧបករណ៍តន្រ្តី
សន្មតថាអ្នកអាចបង្កើតសម្លេងបានតិចតួច
ខ្ញុំនិយាយប៉ុន្តែឧទាហរណ៍ជាន់សំឡេងដែលនិយាយថា Dremifasolashid
ខ្ញុំគិតថាមនុស្សគ្រប់គ្នានឹងរៀន
Dremifasalaside នៅសាលាបឋមសិក្សា
សិទ្ធិ
កុមារអាមេរិចអ្វីដែលត្រូវប្រាប់ដំបូង
នៅក្នុង Dremifasolashid នេះ
ខ្ញុំសុំទោសដែលប្រើវាតែម្នាក់ឯង
ខ្ញុំត្រូវបានប្រាប់ដោយមនុស្សវ័យចំណាស់របស់ខ្ញុំ
តើ doco គឺជាអ្វី
ក្នុងចំណោម Dremifaso នេះវាធ្វើហើយដូច្នេះ
ហើយមានអ្នកផ្សេងទៀតឌូថូ
មានតែជាមួយនេះទេ
សូមធ្វើការ adribe មួយ
ខ្ញុំនឹងព្យាយាមវា
មួយ - ពីរ មួយ - ពីរ
ខ្ញុំគិតថាវានឹងមើលទៅដូចនេះ
ការប្រើប្រាស់ចំណុចនិងដូច្នេះ
Adlib ដូចដែលអ្នកចូលចិត្ត. មនុស្សប្រុសនៅជាមួយគ្នា
អ្នកដែលមានសំលេងនោះ. សាកល្បងវា
អ្នករាល់គ្នា
ជិះចង្វាក់ដោយគ្រាន់តែ dregs និង sos
មានអារម្មណ៍ថាមានសេរីភាពក្នុងការផ្តល់បទភ្លេងខ្លី
ធ្វើឱ្យពីរបី
តោះធ្វើវា
មួយ - ពីរ 👏 👏 មួយ - ពីរបាទ
បាទ / ចាស
របៀប
តើ វា
គ្រាន់តែជិះចង្វាក់កាត់
វាពិតជារីករាយក្នុងការបង្កើតសម្លេង
ខ្ញុំគិតថាវាសប្បាយ
ដូច្នេះកុមារអាមេរិច
ខ្ញុំមានទ្រឹស្តីដើម្បីរៀនជាលើកដំបូង
តើនោះជាអ្វីទៅ. តើវាល្អទេ
មនុស្សគ្រប់គ្នាបានបញ្ចប់ការសិក្សានៅសាលា
ប្រសិនបើអ្នកទៅលេង
ខ្ញុំមិនដឹងថាត្រូវលេងនៅកន្លែងណានៅថ្ងៃនោះទេ
នៅចុងបញ្ចប់អ្នកត្រលប់មកផ្ទះវិញ
តន្ត្រីគឺដូចគ្នា
អ្នកអាចទៅលេងគ្រប់ទីកន្លែង
ចុងក្រោយខ្ញុំបានផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាមួយដូនិងអញ្ចឹង
ខ្ញុំសង្ឃឹមថាខ្ញុំនឹងត្រលប់មកសំលេងធ្វើវិញនៅចុងបញ្ចប់
ខ្ញុំនឹងរៀនដូចនោះ
កុមារអាមេរិចស្តាប់ទៅនេះ
ផ្ទះ. ហៅផ្ទះ
វាជាផ្ទះ
អ្នកអាចចេញទៅក្រៅលេងនៅទីនេះ
ពេលចុងក្រោយខ្ញុំទៅផ្ទះ
ហេតុអ្វីបានជាខ្ញុំធ្វើឱ្យបទភ្លេងខ្លី
នៅពេលដែលខ្ញុំបញ្ចប់នៅចុងបញ្ចប់រឿងនៃតន្ត្រីភាគច្រើនបញ្ចប់
អ្នកមានអារម្មណ៍
ជាការប្រសើរណាស់នៅក្នុងពាក្យពិបាក
មានអារម្មណ៍ដូចជាការបញ្ចប់នៅក្នុងការធ្វើ. ខ្ញុំមានអារម្មណ៍រឹងមាំដើម្បីបញ្ចប់
វាជាសំលេងខ្លាំង
អារម្មណ៍នៃការឈប់គឺខ្លាំង
ខ្ញុំសុខសប្បាយទេព្រោះខ្ញុំមានអារម្មណ៍រឹងមាំក្នុងការបញ្ឈប់
ខ្ញុំមិននិយាយបែបនោះនៅអាមេរិកទេ
ត្រលប់មកផ្ទះវិញ. ខ្ញុំនឹងរៀនដូច្នេះ
ខ្ញុំបានព្យាយាមផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដោយគ្រាន់តែដូសនិងអញ្ចឹង
ពេលខ្លះ
នៅពេលដែលរឿងខ្លីចុងក្រោយបញ្ចប់
ត្រូវប្រាកដថាត្រលប់មកឃវិញ
ខ្ញុំត្រលប់មកផ្ទះវិញ
នេះគឺជាច្បាប់តែមួយគត់នៃ adlib. ចុងក្រោយ
តើអ្នកនឹងទៅផ្ទះនៅទីណា
វាគ្រាន់តែអំពីការធ្វើ
វាពិបាកក្នុងការគិត
ខ្ញុំបាននិយាយវាជាមុន
ចាសហ្សាមិនមានអ្វីដែលត្រូវធ្វើដូចនេះទេ
មិនមានអ្វីដែលអ្នកគួរធ្វើដូចនេះទេ
ប្រាប់យើងអំពីតន្ត្រីរបស់អ្នក
ខ្ញុំទំនេរ
គ្រាន់តែជួបមនុស្សគ្រប់គ្នា
សម្រាប់មនុស្សដែលស្តាប់វា
មានតែឃ្លាមួយប៉ុណ្ណោះ
គិតសម្លេងចុងក្រោយ
ប្រសិនបើអ្នកទៅលេង
ត្រលប់មកផ្ទះវិញ. ត្រលប់ទៅធ្វើវិញ.
តោះអនុវត្តរឿងនេះ
ដូចពីមុន
មានតែ D និង So. តើអ្នកនិងកន្លែងណា
អ្នកអាចប្រើវា
ធ្វើ lib ជាមួយ dodo ហើយដូច្នេះ
ហើយនៅពេលអ្នកមានកថាខណ្ឌលើរឿងតន្ត្រីរបស់អ្នក
ខ្ញុំចង់ដកដង្ហើមនៅទីនេះ
នៅពេលខ្ញុំចង់បញ្ចប់បទភ្លេងខ្លី
ផ្ទះ. តោះត្រលប់មកធ្វើវិញ.
មួយ - ពីរ មួយ - ពីរ
បាទ / ចាស
តើវាល្អទេ
នៅពេលដែលវាបញ្ចប់ដោយការធ្វើ
វាមានអារម្មណ៍ថាវាចប់ហើយ
វាមានអារម្មណ៍ថារឿងតន្ត្រីចប់
ដូច្នេះ De នៅផ្ទះ
ចងចាំវា
និងទីពីរ
មានអ្វីមួយដែលខ្ញុំចង់អោយអ្នកចងចាំជាលើកទី ២
ខ្ញុំទើបតែសាកល្បងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាមួយដូនិងសេ
ដើម្បីបញ្ចប់រឿងតន្រ្តីជាមួយនឹងសំលេងនេះ
នៅពេលដែលខ្ញុំនិយាយថាប្រសិនបើខ្ញុំមិនអាច
អញ្ចឹងខ្ញុំមានអារម្មណ៍ថាខ្ញុំបានធ្វើរួច
វាស្ទើរតែដូចមុនដែរ
ខ្ញុំមិនដឹងទេ
Seo ក៏អាចបញ្ចប់រឿងមួយដែរ
ប៉ុន្តែប្រហែលជារឿងតន្ត្រី
ខ្ញុំមិនចង់បញ្ចប់ទេ
ខ្ញុំបានសម្រាកនៅទីនេះមួយថ្ងៃហើយដកដង្ហើម
ខ្ញុំចង់បន្តនិយាយអំពីតន្ត្រីបន្តិចបន្ថែមទៀត
នៅពេលនោះ
ដូច្នេះ
ខ្ញុំសង្ឃឹមថាខ្ញុំនឹងបញ្ចប់បទភ្លេង
តាមរបៀបនោះ
កុមារអាមេរិចគឺសម
កុមារអាមេរិកនិយាយថាសំឡេងសមុទ្រ
ផ្ទះបន្ទាប់. រៀនជាមួយផ្ទះបន្ទាប់
ខ្ញុំធុញទ្រាន់នឹងការលេងនៅខាងក្រៅ
ខ្ញុំចង់សម្រាក
ខ្ញុំមិនចង់ទៅផ្ទះនៅឡើយទេ
ដូច្នេះនៅផ្ទះមិត្តរបស់អ្នក
ខ្ញុំចង់សម្រាក
តើវាជាអារម្មណ៍ទន់ទេ
បន្ទាប់ផ្ទះយុយគីយ៉ា
ផ្ទះរបស់មិត្ត
ក្នុងករណីខ្លះ
ផ្ទះរបស់ Mistress
ខ្ញុំមិនចង់ទៅផ្ទះនៅឡើយទេ
នៅពេលខ្ញុំចង់ឈប់សម្រាកខ្ញុំត្រលប់ទៅសេអូវិញ
ផ្ទះបន្ទាប់
តោះព្យាយាមម្តងទៀត
គ្រាន់តែធ្វើវាជាមួយដូហើយដូច្នេះ
នៅពេលខ្ញុំចង់ទៅផ្ទះ
ផ្ទះ. បញ្ចប់បទភ្លេងជាមួយ
ខ្ញុំមិនចង់ទៅផ្ទះទេប៉ុន្តែខ្ញុំចង់សម្រាក
នៅពេលបែបនេះអញ្ចឹង. ផ្ទះបន្ទាប់
សូមត្រលប់មកទីនេះវិញ
ទៅផ្ទះ
ត្រឡប់ទៅផ្ទះវិញ
ត្រលប់ទៅផ្ទះបន្ទាប់
នៅក្នុងនេះ
របស់ Adrib
ដូចម្ដេចខ្ញុំដឹងអារម្មណ៍
ចំណាំចុងក្រោយសំឡេងចុងក្រោយ
វាជាការសំខាន់
ទោះបីជាអ្នកបញ្ចប់នៅផ្ទះដោយប្រុងប្រយ័ត្ន
អ្នកអាចបញ្ចប់ជាមួយផ្ទះបន្ទាប់
មិនអីទេ
ប្រើតែចំណុចហើយដូច្នេះ
តោះធ្វើ adrib
មួយ - ពីរ 👏 មួយ - ពីរបាទ
បាទ / ចាស
តើ វា
ជាការពិតវាមិនដំណើរការទេ
ខ្ញុំមិនអាចទៅបានល្អតាំងពីដំបូង
នៅតែខ្លី
ឃ្លាចុងក្រោយនៃឃ្លារលាយ
កំណត់ចំណាំចុងក្រោយ
ភាពខុសគ្នារវាងផ្ទះនិងផ្ទះបន្ទាប់
ប្រសិនបើអ្នកមានអារម្មណ៍ដូចម្ដេច
រឿងនេះមិនអីទេ
មូលដ្ឋានគ្រឹះនៃ adrib
ចាប់ផ្តើមនៅចំណុចនេះ
ទៅលេងដោយសេរី
ជាមួយនឹងសម្លេងចុងក្រោយ
ខ្ញុំសង្ឃឹមថាខ្ញុំអាចនិយាយបាន
ប្រភេទនៃរឿងនេះ
ដោយឱ្យតម្លៃសំឡេងចុងក្រោយ
មនុស្សចង្វាក់ jazz ទាំងអស់មានការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម
វាកំពុងវិវត្ត
ខ្ញុំនឹងពេញចិត្តក្នុងការស្តាប់ប្រសិនបើអ្នកអាចយល់បាន
អ្វីដែលខ្ញុំបានរៀន
ខ្ញុំរីករាយដែលខ្ញុំអាចប្រាប់អ្នក
បន្ទាប់មកទីបំផុត
ឥឡូវស្តាប់មើលទៅក្រៅពីដូដូជាដើម. បងប្អូនជីដូនមួយពណ៌ស
ខ្ញុំមិនអីទេក្នុងការប្រើបងប្អូនជីដូនមួយខ្មៅរបស់ខ្ញុំទាំងអស់
អ្នកអាចបង្កើតសំលេងណាមួយ
ទីបំផុតខ្ញុំបានធ្វើកថាខណ្ឌម្តង
ប្រសិនបើអ្នកគិត
ខ្ញុំចង់ឲ្យ អ្នកមានអារម្មណ៍ថាចុងបញ្ចប់
សូមត្រលប់មកផ្ទះវិញ
សូមត្រលប់មកខ្ញុំវិញ
ខ្ញុំចង់បន្តនិយាយ
សូមត្រលប់ទៅផ្ទះបន្ទាប់បន្ទាប់មក
សូមនិយាយកាន់តែច្រើនដោយសេរីជាមួយរឿងនោះម្តងទៀត
វាមិនមែនគ្រាន់តែជាដូដូបន្តិចទេដូច្នេះវាជាកន្លែងខ្មៅ
ប្រសិនបើទីបញ្ចប់ល្អអ្វីគ្រប់យ៉ាងគឺល្អ
នោះគឺជាការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម lib
ទីបំផុតចំណាំទាំងអស់
អ្នកអាចប្រើសំលេងទាំងអស់
ខ្ញុំចង់នៅចុងបញ្ចប់នៃថ្ងៃនេះ
អ្នករាល់គ្នាសូមធ្វើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដោយសេរី
មានតែសំលេងចុងក្រោយនៅផ្ទះឬផ្ទះបន្ទាប់
សូមទៅផ្ទះ
មួយ - ពីរ មួយ - ពីរ
បីនាក់
បាទ / ចាស
តើវាដោយរបៀបណា
ត្រឡប់ទៅផ្ទះឬផ្ទះបន្ទាប់
នេះគឺជាមូលដ្ឋាននៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម lib
ខ្ញុំមានរឿងនៅថ្ងៃនេះ
អញ្ចឹងហេហេ
នៅញូវយ៉ក។ ល
ខ្ញុំកំពុងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងអ្នកបកប្រែមេរៀន
អនុវត្តវិធីសាស្រ្តសម្រាប់អ្នកលេងចង្វាក់ jazz កំពូល
ខ្ញុំបាន heard រឿងផ្សេងៗ
ខ្ញុំចាប់ផ្តើមចង្វាក់ jazz
វាជាតន្ត្រីដែលបានជាង ១០០ ឆ្នាំ
វិធីសាស្រ្តអនុវត្តក៏ដូចគ្នាដែរ
មនុស្សគ្រប់គ្នាកំពុងទទួលបានការអនុវត្តរួម
ឥឡូវអនុវត្តការអនុវត្តនោះ
ថាតើត្រូវធ្វើបែបនោះ
សេរីភាពអ្នកលេងម្នាក់ៗ
ដឹងពីការអនុវត្តដែលមនុស្សភាគច្រើនកំពុងធ្វើ
នោះមិនមានន័យថាវាចាំបាច់ទេ
តើអ្នកគិតយ៉ាងណា
ការអនុវត្តនោះ
កីឡាករបាននិយាយច្រើន
ខ្ញុំមានការចាប់អារម្មណ៍បំផុត
ខ្ញុំមានមិត្តម្នាក់ឈ្មោះ JD Allen មកពី Tenor Sax
JD
ដូចជា Winton Marsalis
ជាការប្រសើរណាស់នៅញូវយ៉ក
វាជាកីឡាករកំពូល
ពិតណាស់ JD
អ៊ីតាលី
នៅ Puglia
យើងមានសិក្ខាសាលាជាមួយគ្នា
ខ្ញុំបានចូលព្យាណូជាមួយតួនាទីម្ចាស់ផ្ទះនោះ
រឿងឧបករណ៍ខ្យល់ដូច JD បានធ្វើនៅថ្ងៃនេះ
ខ្ញុំបានធ្វើឱ្យវាក្លាយជាកីឡាករ
នេះជាផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ខ្ញុំ
មិនមែនជាការអនុវត្តនៃការគិតទេ
ក្នុងកម្រិតខ្លះអាមេរិច
អាមេរិច
មនុស្សគ្រប់គ្នាកំពុងធ្វើ
តើវាជាវិធីដំបូងនៃការគិតពីអាដលីបទេ
ខ្ញុំគិតថា
នេះ
ខ្ញុំដឹងបន្តិច
ខ្ញុំឆ្ងល់ថាតើវាមិនអីទេក្នុងការធ្វើចង្វាក់ jazz
នៅក្នុងការគិតប្រភេទនេះ
វាជាឃ្លាត្រជាក់
បទភ្លេងដែលដំណើរការល្អជាមួយមនុស្សគ្រប់គ្នា
ខ្ញុំចង់ធ្វើការច្នៃប្រឌិត adlib បែបនេះ
វានិយាយពាក្យនៅពេលដល់ពេលហើយ
ពាក្យនិងវេយ្យាករណ៍
ដូច្នេះវាជាឃ្លា
ចំណេះដឹងអំពីមាត្រដ្ឋាន
ខ្ញុំត្រូវការបន្តិច
ដំណាក់កាលនិងជញ្ជីង
ខ្ញុំមានចំណេះដឹងតិចតួចដូចនេះ
នៅពេលនិយាយអំពីតន្ត្រី
ងាយស្រួលណាស់
ខ្ញុំសន្មត់ថានឹងរីកដុះដាល
ប្រសិនបើអ្នកចាប់អារម្មណ៍
តើអ្វីទៅជាឃ្លាឬជញ្ជីង
វិធីសាស្រ្តអនុវត្តមិនមាននៅទីនេះទេនាពេលអនាគត
នៅលើឆានែល
ខ្ញុំចង់បញ្ចូលវា
សូមផ្តល់ឱ្យខ្ញុំនូវរូបរាង
តោះមើលវារហូតដល់ថ្ងៃនេះ
សូមអរគុណច្រើន

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?