見出し画像

ニュージーランドお客様の声 Message from New Zealand

Had good relationship with Ray from New Zealand last 15years and just exported another new Toyota Auris in Oct 2019. Had nice message as follows.

"My wife drove the vehicle for the first time yesterday and what a LOVELY VEHICLE you did very well, HAPPY. You are my Japanese family"                 from Ray, New Zealand  02 Dec. 2019

ミキセイキは海外との自動車貿易を始めて26年経ちました。年末に頂いたお客様からの温かいメッセージを一つ紹介します。RAYさんとは15年以上のお付き合いです。自動車部品、家族の車買い替え相談、時には現地ディーラーさんなども紹介してくれる関係です。

『私の妻は昨日初めて車を運転しました。
 オーリスは本当にとても素敵な車でした。
 幸せです。あなたは私の日本の家族です。
 レイ』





この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?