2014.9.16

It was my father's birthday.

Summer in Osaka is really hot.
I bought a new camera and used it for the first time.
I was hanging it from my neck and it was really heavy.

I thought it would take some time to get used to it.

2014.9.23 

Match against Nagoya Grampus.
Diego came on as a midway substitute.

It was a weekday game, so I was able to go and watch.
What was he talking with Tulio?

The team lost the game.
Diego's wife and family were there to cheer him on.
Family support is the most powerful thing!


残暑続く大阪 対名古屋

私はカメラを新調し早速練習見学の時に使ってみた。
重たい、とにかく重たい。暑さでカメラがおかしくなるんじゃないかと心配したけど、まずはこの重たさに慣れないと。
とても難しかったので載せれる写真は数枚。

9月23日、平日と言うこともあり試合を見に行くことができた。
対名古屋グランパス。チームには闘莉王もいて練習の合間に3人で何かを話していた。

スタメンではないのは少し残念だったけど、チームが勝てばもっと良かっただろうに。なんで勝てないんや!?

スタンドには奥さんとその家族も応援に来ていました。
試合を見ててどんな風に映ったかなぁ~?
来日前に奥さんは「私はあなたとならどこへでもついていくわ」と言ってたと聞き、遠く日本で生活にするにあたり家族の支えや応援が一番の力になったんだろうなぁと思います。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?