見出し画像

【聖言】迷いを脱する者へ

 迷いを脱する者は、ディープ・パープル(Deep Purple)のハイウェイスター(Highway star)を聴きなさい。

Nobody gonna take my car
I’m gonna race it to the ground
Nobody gonna beat my car
It’s gonna break the speed of sound
誰も俺を乗りこなせない
地の果てまで駆け抜けてやる
誰も俺を打ち負かせない
音速をブッチ切ってやる

Oooh it’s a killing machine
It’s got everything
Like a driving power big fat tires
And everything
俺はとんでもねぇマシン
なんでも揃ってる
すっげぇ馬力に、ぶってぇタイヤ
すべてがとんでもねぇのさ

I love it and I need it
I bleed it
Yeah it’s a wild hurricane
Alright hold tight
I’m a highway star
自分がたまんねぇくらい好きだぜ
鼻血ブーだぜ
俺は荒れ狂うハリケーンさ
しっかりつかまれよ
俺はハイウェイ・スターさ

蛇足だが、クルマは自分自身のこと。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?