Monica Martin - Cruel 対訳

cruel

Angel on my shoulder, till I lost it
I'm barely out the door and she's exhausted
Flirting with the line and then I crossed it
Oh, oh
Now I'm looking back, I think I planned it
Woke up naked in a van in Paris
Tested my new love in a new language
Oh, oh

You, my lover or my obligation?
While I hold you crying in this station
Weren't you the one who said "no expectations"
Oh, oh

I make out like I'm being honest
You know I only sleep with the truth
I'm clean, I never promise
But what if I'm Cruel?
No, I don't want to be cruel

Burn away the sins you've been collecting
Won't lie to you, I'm not that condescending
I said I liked your hair, I was pretending
Oh, oh

God, pray you don't want this more than I do
You said you didn't give a shit but I knew
The tears run down your face in lines that I drew
Oh, oh

I make out like I'm being honest
You know I only sleep with the truth
I'm clean, I never promise
But what if I'm Cruel?
No, I don't want to be cruel

---

天使が肩に乗ってる、僕が何かを失くすまでは
僕は何とかドアを出て 彼女は疲れ切っている
一線を越えてしまって、それから混線してる
・・・

いま振り返ると、計画通りだった
パリのバンで裸で目覚めた
新しい言語で 新しい愛を試したんだ
・・・

君は僕の恋人、それとも僕の義務?
この駅で泣いてる君を抱きながら
「期待しないで」と言ったのは君じゃなかった?
・・・

僕は誠実であるかのように振舞う
君も僕が本気じゃなきゃ寝ないって知ってるくせに
僕はクリーンだよ、約束はしないけど
でも、もし僕が残酷だったら?
ううん、僕は残酷になんかなりたくないよ

君が集めた罪を焼き払おう
君に嘘はつかない、そんなに横柄じゃないよ
君の髪が好きと言ったのは、フリだったんだ
・・・

神様、どうか、君が僕ほどには求めていませんように
君はどうでもいいって言ったけど 分かってた
君の顔を流れる涙は 僕が描いた線
・・・

僕は誠実であるかのように触れ合う
君も僕が本気じゃなきゃ寝ないって知ってるくせに
僕はクリーンだよ、約束はしないけど
でも、もし僕が残酷だったら?
ううん、僕は残酷になんかなりたくないよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?