見出し画像

私は写真が好きではありませんでした

写真学校に入学したのは17歳の時でした。


私は家から遠く離れた街にいました、私は人々を知りませんでした、そして都市は知られていませんでした。


一人暮らしは大変でした。私は自分自身に気づいていませんでした、私の周りの人々、それは怖くて大変でした。私は幸せではありませんでしたが、悲しくもありませんでした。


学校は家から24km離れていた。地元の交通機関が唯一の選択肢でした。3 km以上、私は重い夏の太陽と重いカメラバッグの中で足で歩かなければなりません。


当時、低体重の問題と摂食障害がありました。


その時、私の近くにいたのは私の先生と私の先生が私を紹介してくれた人だけでした。彼は写真を撮るために食品会社でアルバイトをしていました。
彼はいつも私に電話をかけて彼に加わり、仕事で彼と一緒に仕事をしました。非常に短い時間で親しい友人になったことにショックを受けました。


放課後はいつも友達と何度も行かなければなりません 彼に間に合うように参加するには、昼食を抜かなければなりません。お腹が空いて仕事に行く、2つのレストランで写真を撮った後、夜遅くに家に帰りました。午後9時に夕食が食べられます。


ほぼ毎日昼食をとばして午後9時に遅く食べるのはとても大変でした。私は毎日ベッドで泣き、お母さんに電話で大丈夫だと言いますが、実際には自分で泣いています。


気持ちよく話せる人はいませんでした。ついていき、幸せを保つように私をやる気にさせることができる誰かがそこにいませんでした。しかし、私は毎日さまざまな場所に行く写真に恋をしています。友達と一緒に旅行する写真を撮る。お腹が空いたことを忘れがちで、写真を撮るのが楽しいです。


何ヶ月も経ちましたが、勉強を続けました。学校はもうすぐ終わり、私は家族に戻らなければなりませんでした。そして、私は友人、レストランに行って写真を撮ったときの幸せな瞬間、私の学校、先生、そしてクラスメートを残さなければなりませんでした。


あの街を離れるのは悲しかった、泣きすぎた。しかし、その都市を離れて家に帰ることが確認されました。しかし、私は「最高の食品と製品の写真家」賞を取り戻します。私は前進できてうれしかった。


続く>> [第2巻]

English Translation

I didn't like photography


I was 17 years old when I joined photography school.


I was in a city very far from home, I didn't know the people, and the city was unknown.


It was hard to live all alone. I wasn't aware of myself, People around me, it was scary and hard. I wasn't happy, but I wasn't sad either.


The school was 24km away from home. Local transportation was the only option. More than 3 km I have to walk by my feet in the heavy summer sun and heavy camera bag.


I had Underweight problems, and Eating Disorders at the time.


I know that time the only person was close to me was only my teacher and a person my teacher introduced me, who was working a part-time job at a Food Company to take photos.


He always called me to join him and company him at work. I was shocked we became close friends in a very short time.


After school, I always have to go with my friend much time I have to skip my lunch in order to join him in time. I go work empty stomach, and after taking photos at two restaurants I had back home in the late evening and reach home late night after dinner time.


I feel like it was very hard on myself to skip lunch almost every day and eating late night at 9 pm, I cry in my bed every day and tell my Mom I’m fine on call but actually crying on myself. 


I didn't have anyone I can talk comfortably. Someone who can motivate me to keep up and stay happy. But I fall in love with photography going to different places every day, taking photos traveling with my friend. I often forget about the empty stomach, I enjoy time taking photos.


Months passed by I kept up with my study, the school was about to finish and I had to return to my family. And I had to leave my friend, happy moments we had traveling across restaurants and taking photos, my school, teacher, and classmates.


Last day, it was sad leaving that city, I cried too much. But it was final to leave that city and be back at home. But I bring back the award "Best food and product photographer". I was happy to move forward.
To be continued >>vol2

#life #past  

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?