見出し画像

ミラクルドリーム | Miracle Dream

私は仕事をしていました。どういうわけか本当に悪い日でした。夕方の時間でした。仕事を辞めていましたが、仕事を辞めたときです。しかし、突然、一日がとても不機嫌な雰囲気に変わりました。

怖かったのですぐに家に駆け込みました。

突然、とても悲しくなり、ベッドで泣き始めました。遠くから見ると、まるで映画のようなシーンで、雰囲気もとても不機嫌でした。

画像1

photo: Screenshot 사이코지만 괜찮아

ドアをノックする音がした。私は一人暮らしでしたが、彼女が部屋に入って私の隣に座っていたのは驚きではありませんでした。頭が下がっていた。私は彼女が誰であるか知りませんでした。彼女は私に褒め言葉をくれているように私の頭に手を置いた。

彼女は「なぜ泣いているのですか。あなたの一日はとても悪かったですか?」と言いました。彼女は丁寧な声で言った。

私はすでにその声を知っていました。はっきり覚えていませんが、優しい言葉をたくさん言ってくれました。とうとう泣き止み、彼女を見つめ、笑顔を見たのでとても気持ちが良かったのですが、泣き止みませんでした。

彼女はBlackPinkのRoséでした。しかし、状況は大きな有名人のようではなく、むしろ善良で親切な人でした。赤ちゃんが泣いているときの両親と同じように、彼女は私が膝の上で寝ることを許可してくれました。ロゼは、「あなたがとても弱いことは知っていますが、成長しなければなりません。私は毎回ここにいるわけではありません、悲しんでも大丈夫です、あなた自身の世話をしてください、私はあなたのそばにとどまります。」その歌は覚えていませんが、彼女はとても美しい歌を歌いました。

しかし、誰かが大きな音を立てて、私は目を覚ました。午前8時ごろだったのでまた寝ることにしました。

突然、近所の友達と一緒に巨大な迷路に現れました。灰色と白に見え、色がほとんどない奇妙な迷路でした。迷路の別の側面を取得するように言われています。しかし、迷路の真ん中のどこかにドラゴンがいました武器も剣もありませんでした。しかし、とにかく私たちは旅を始めました。しかし、迷路は怖くなく、ドラゴンも怖くありませんでした。

画像3


私たちは突然アパートの屋上に着陸しました。そして、BlackPinkのメンバー全員がお互いに話しているのを見ました。彼らは迷路を通り抜けて私たちを歓迎してくれました。

私の友達はBlackPinkに精通していませんでした。そこで、BlackPinkを紹介します。

すべてのアイドルを間近で見たのは初めてでした。私たちはすでに良い友達なので、彼らは私たちにとても親切でした。お互いに話をするのはとても素晴らしい時間でした。たくさんの歌を歌ったそれは奇跡のようでした。

しかし、またもや大きな音で突然目が覚めました。 ~~泣く


English Translation

I was at the work, somehow it was a really bad day, it was evening time, I was leaving work but when I left work. the day turned into a very moody atmosphere. It was scary so I immediately run to the home.

I was feeling very sad suddenly I started crying in my bed. From distance, it was really movie-like scene and the atmosphere was also very moody.

Image 1

photo: Screenshot 사이 코지만 괜찮아


I heard a knock at my door. I was living alone, but I didn't get surprised she entered the room and sit right next to me. My head was down. I didn't know who she was. She put her hand on my head as if she was complimenting me.

I already knew that voice. I don't remember clearly, but she said a lot of kind words. At last, I stopped crying, looked at her, and saw her smile, which made me feel really good, but I couldn't stop crying.

She was Rosè from BlackPink. But the situation was not like a big celebrity but rather a good and kind person. She allowed me to sleep on her lap, the same as parents do when the baby is crying. And said, "I know you're very weak, but you have to grow up, I won't be here every time, it's okey to feel sad, but take good care of yourself, I'll be with you every time." I don't remember the some, but she sang a very charming song.

But someone made loud notice I woke up. It was around 8 am so I decided to sleep again.

Suddenly I appeared in a huge maze with some of my neighbor friends. It was a strange maze that looked grey and white with very few colors. We are told to get another side of the maze. However, there was a dragon somewhere in the middle of the maze. We didn't have any weapons or swords. But we started our journey anyway. However, the maze wasn't scary and the dragon too.

Image 3

In the middle of the maze, we saw the Dragon. He wasn't scary at all, But he started to chase us. He was able to fly but he didn't have a fire breathing. I saw a small escape route and went through it. The dragon was unable to pass it. We were safe, and it was the end of the maze.

We suddenly landed on the rooftop of our apartment. And I saw all BlackPink members talking to each other. They welcomed us for passing through the maze.

My friends weren't familiar with BlackPink. So I introduce them to BlackPink.
We suddenly landed on the rooftop of our apartment. And I saw all BlackPink members talking to each other. They welcomed us for passing through the maze.

It was the first time I saw all idols very closely. They were very friendly to us as we are already good friends. It was a very great time, we talked to each other. Sang many songs. It was like a miracle.

But again I woke up suddenly because of a loud noise. ~~ Crying

Cover Photo by Josh Hild

#dream  

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?