見出し画像

America, no longer a free country アメリカはもう自由な国では有りません

One thing that is exceptional about this election is the fear on the Left. They are terrified of the Right. For many Americans, they destroy what they fear.

今回の大統領選挙の一つの例外な事は左翼の恐怖です。右派を怖いです。数多くのアメリカ人が恐れている事を破壊させます。

But the Right has done nothing. No riots, looting, general mayhem like the Left has done. Now there are calls for revenge after the Left wins the election.

しかし、右派は何もしていません。左翼みたいな暴動、略奪、総合的な大混乱を行っていません。それで、選挙勝利後、左派から復讐をするべきの声が有ります。

画像1

Keith Olberman

キース・オルバーマンさん

Keith Olberman says that Trump supporters should be removed from society. And prosecuted. That Trump supporters are maggots.

キース・オルバーマンさん、元スポーツキャスターの意見で、トランプ大統領の支持者が社会から抜くべきです。それと、起訴するべきです。トランプ大統領はウジ虫と言っています。

画像2

Robert Reich

ロバート・ライシュさん

Robert Reich, along with other Democrats, says there should be a Truth and Reconciliation committee, where after a Democratic win Trump supporters would confess their crimes.

ロバート・ライシュさん、元労働大臣、真実和解委員会を作るべきと宣言しています。大統領選挙の後で、トランプ大統領の支持者たちが自分の犯罪を告白します。

https://www.youtube.com/watch?v=LDrUQ0dUOWw

https://nationalfile.com/video-leftists-msnbc-hosts-fantasize-about-truth-tribunal-for-trump-supporters-if-biden-wins/

Truth and Reconciliation commissions in South Africa caused that country to descend into chaos. And Trump has committed no crime whatsoever. This is different than the Democrats. The crimes of the Biden family are becoming obvious. Former President Obama used the FBI and CIA to attempt to destroy President Trump’s administration. The crimes of the Clinton family would fill about 10 books.

南アフリカで真実和解委員会でその国が大混乱に成りました。それと、トランプ大統領が全然犯罪を一つもしていません。バイデン家の犯罪は段々明らかに成っています。オバマ元大統領がトランプ大統領政権を潰す為にFBIとCIAを利用しました。クリントン家の犯罪を全て書く場合、10冊位の本になります。

As an Author, who has written positive books about the President in Japanese, I suppose these Democrats would include me as a criminal. This thinking makes me very angry. I thought America was about freedom to speak one’s mind.

私は作家として、トランプ大統領について肯定的な本を日本語で書いています。やはり、こう言う民主党の人達が私を犯罪者と考えています。私はこの考え方で怒ります。昔、私が一つのアメリカの意味は言論の自由と信じました。

And of course, this assumes that the Left does indeed win, which I doubt. At least not fairly.

勿論、これは民主党が勝つ場合です。私はそれを疑います。まあ、公平的に勝ちません。

But if Joe Biden does win the Presidency, I am a potential criminal, because I wrote a book that is positive about President Trump. I will be frank here, I have predicted many things, I am usually correct, because I study history deeply.

しかし、バイデンさんが大統領として当選になったら、私は犯罪者に成る可能性が有ります。何故か、私はトランプ大統領の肯定の本を書きました。ここで正直に書きます。私は色々な事を予言した事が有ります。歴史を深く勉強しているから、私はだいたい当たります。

But I never imagined I could be a criminal in America for writing a book about politics. America has truly changed.

しかし、私はアメリカで政治の内容の本を書いて、犯罪者に成る可能性が有る事を想像しませんでした。やはり、アメリカは変化しています。

よろしければサポートをお願いします。頂いたサポートは歴史研究家としての活動資金に使わせていただきます。