見出し画像

『#DAY1907:泡を埋めて美味しいビールを飲もう/Come on, let's fill up the bubbles and have a good beer.』

「選挙に行って美味しいビールを飲みましょう」
今日は東京都知事選挙です、私たちの未来につながる大事な選挙です。以前の選挙では投票率が50パーセントを下回る時もありました。

それはビールで言えば半分以上が泡の状態です、折角なら飲み応えがある美味しい一杯を飲みたいですよね。

そんな気持ちを込めて一枚を描きました、泡だらけのビールを至高の一杯にするのは私たちの自己意識です、一緒に美味しい一杯を飲みましょう!

Let's go to the elections and drink good beer."
Today is the Tokyo gubernatorial election, an important election for our future. In previous elections, turnout was sometimes below 50 percent. That is more than half of the beer is foam, and we would like to drink a good beer that is worth drinking, wouldn't we? It is our self-consciousness that makes a beer full of foam a supreme drink, let's drink a delicious drink together!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?