見出し画像

ストーカー被害 stalking victim

Old woman Stalker often brags about that female artist but since I don't like that artist at all, she can't though she is always trying to one-up me, so Auntie Stalker is a pathetic idiot. This stalker probably thought I'd be annoyed because I posted a few times before, but I was just posting it for fun because people told me I looked like that celebrity. And I don't feel envious of others. That's why that weirdo's purpose will never be fulfilled.
👠https://lyra4m.com/ 

ストーカーおばさんは、頻繁にあの女性アーティストの話を出して自慢しているが、私は全然そのアーティストが好きじゃないから一生あのストーカーおばさんはマウントも取れない。だからストーカーおばさんは、可哀想な愚者です。

多分、前に私が数回投稿したから私が悔しがると思ってやっているのだろうけど、私はあの芸能人に似てると言われていたから面白くて出していただけだ。
それに私は他人を羨ましいと思う事がない。だから、あの変人の目的は一生果たせないのだ。何年もLyraを追いかけ回し粘着してバカだなあ。



宜しければサポートをお願い致します!頂いた資金は執筆業、取材、写真などの運営費に当てます。