Bruno mars-Talking to the moon 和訳

I know you're somewhere out there Somewhere far a way

君はどこかへ行ってしまった どこか遠くへ

I want you back I want you back

帰ってきてほしいよ 帰ってきて

My neighbors think I'm crazy But they don't understand

近隣住民は僕が狂ってしまったと思っている でも彼らはわかっていない

You’re all I had You're all I had

君は僕の持つすべてだった すべてだったんだよ


At night when the stars light up my room I sit by myself

星々が僕の部屋を照らす夜 僕は自分と向き合う


Talking to  the moon Try get to you

月に話しかける 君のもとへ行けないかと

In hope you're on the otherside talking to met too

君もどこかで僕に話しかけてないかな

Or am I a fool who sits alone Talking to the moon

それとも僕が馬鹿なのかな 一人で座って月と話している僕が


I'm feeling like a famous The talk of the town

まるで有名人になった気分だ 町中で話している

They say I've gone mad Yeah I've gone mad

彼らは僕がおかしくなってしまったという そう僕はおかしいよ

But they don't know what I know

だけど彼らは知らない 僕は知ってるんだ

'Cause when the sun goes down

なぜなら日が沈むとき

Someone's talking back Yeah they're talking back

誰かが返事をしている そう、返事しているんだ

At night when the stars light up my room I sit by my self

夜星々が僕の部屋を照らすとき 僕は自分自身と向き合って

Talkin to the moon Tryin'to get to you

月に話しかけるんだ 君に届くようにと

In hopes you're the otherside talking to me too

願うならどこかで君も同じように話しかけてくれていないかな

Or am I a fool who sits alone Talking to the moon

それとも僕が馬鹿なんだろうか 独り座って月に話かける僕が


Do you ever hear me calling

僕の声が聞こえたことがあるかい?


'Cause every night I'm talking to the moon

なぜなら僕は月に話かけている

Still tryin' to get to you

君に届くまで

In hopes your're on the otherside Talking to me too

君もどこかで同じように話しかけてくれていればいいな

Or am I a fool who sits alone Talking to the moon

それとも僕は馬鹿なのかな 独り座って月に話しかけている僕が


I Know you're somewhere out there Somewhrere far away

君はどこかへ行ってしまったんだ どこか遠くへ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?