見出し画像

【私的和訳】Ariana Grande & Justin Bieber - Stuck with U

https://youtu.be/pE49WK-oNjU

Mmm
Hey, yeah
(That's just for fun)
【(ふざけただけよ)
(What?)
【(え?)】
I'm not one to stick around
【私はひっつき虫なタイプじゃないわ】
One strike and you're out, baby
【ワンストライクでアウトよ】
Don't care if I sound crazy
【頭おかしいと思われてもかまわないわ】
But you never let me down, no, no
【でもあなたは私をがっかりさせたりしないわ】
That's why when the sun's up, I'm stayin'
【だから太陽が昇った時、わたしはいるよ】
Still layin' in your bed, singin'
【あなたのベットに寝転がって歌ってるの】

Ooh, ooh, ooh, ooh
Got all this time on my hands
【時間はあり余っているわ】
Might as well cancel our plans, yeah
【私達の予定もキャンセルするかもね】
I could stay here for a lifetime
【一生ここにいることもできるわ】

So lock the door
【だからドアのカギをかけて】
And throw out the key
【そのカギを捨てて】
Can't fight this no more
【もう喧嘩もやめて】
It's just you and me
【ただわたしとあなただけ】
And there's nothing I, nothing I, I can do
【そして、なにもない、私に出来る事はない】
I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you
【私はずっとあなたといるわ、ずっと一緒、ずっと一緒】

So go ahead and drive me insane
【だからどうぞ私を狂わせて】
Baby, run your mouth
【ベイビー、お喋りしてよ】
I still wouldn't change being stuck with you
【変わらずあなたとずっと一緒よ】
Stuck with you, stuck with you
【まだずっと一緒、あなたと一緒】
I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you, baby
【わたしはあなたとずっと一緒、ずっと一緒、ずっと一緒】

There's nowhere we need to be
【僕達はどこかに行く必要はない】
No, no, no
I'ma get to know you better
【君をもっと知ることができるね】
Kinda hope we're here forever
【ここに永遠に居ることも少し望んでいるさ】
There's nobody on these streets
【このあたりの道には誰もいない】
If you told me that the world's ending
【もし君が僕に、世界が終わると言ったとしても】
Ain't no other way that I could spend it
【他の過ごし方はない】

Oh, oh, oh, oh
Got all this time in my hands
【時間はあり余っているよ】
Might as well cancel our plans (yeah)
【僕達の予定もキャンセルするかも】
I could stay here forever
【僕はここに一生いたっていいさ】

So lock the door
【だからドアのカギをかけて】
And throw out the key
【そのカギを捨てて】
Can't fight this no more
【もう喧嘩もやめて】
It's just you and me
【ただ僕と君だけ】
And there's nothing I, nothing I, I can do
【変わらずあなたとずっと一緒だよ】
I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you
【わたしはあなたとずっと一緒、ずっと一緒、ずっと一緒】

So go ahead and drive me insane
【だからどうぞ僕を狂わせて】
Baby, run your mouth
【ベイビー、お喋りしてよ】
I still wouldn't change being stuck with you
【変わらず君とずっと一緒だよ】
Stuck with you, stuck with you
【まだずっと一緒、君と一緒】
I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you
【僕は君とずっと一緒、ずっと一緒、ずっと一緒】

Whoa, whoa, oh
Baby, come take all my time
【ベイビー、ゆっくり時間をかけて】
Go on, make me lose my mind
【さぁ、私を夢中にさせて】
We got all that we need here tonight
【今夜必要なものは全てここにあるわ】

I lock the door (lock the door)
【私がカギをかける(カギをかけて)】
And throw out the key
【そしてそのカギを捨てて】
Can't fight this no more (can't fight this no more)
【喧嘩もやめにして(喧嘩もやめにして)】
It's just you and me
【ただ私とあなただけ】
And there's nothing I, nothing I'd rather do
【そしてなにもない、他にすることもない】
I'm stuck with you, stuck with you, stuck with you
【私はあなたとずっと一緒、ずっと一緒、ずっと一緒】
So go ahead and drive me insane
【だからどうぞ私を狂わせて】
Baby, run your mouth
【ベイビー、お喋りしてよ】
I still wouldn't change
【私は変わらないよ】
All this lovin' you, hatin' you, wantin' you
【愛してるし、嫌ってるし、求めてる】
I'm stuck with you, stuck with you, stuck with You
【私はあなたとずっと一緒、ずっと一緒、ずっと一緒】
Stuck with you, stuck with you, stuck with you
【あなたとずっと一緒、ずっと一緒、ずっと一緒】

ソングライター: Ariana Grande / Freddy Wexler / Gian Stone / Justin Drew Bieber / Scooter Braun / Skyler Stonestreet / Whitney Lauren Phillips

よろしければサポートお願いいたします!