見出し画像

絵画教室作品展が開催されました

*The English text is located below the Japanese text.

藤樹の里芸術会館で開催された 「絵画教室作品展」 が3/21に終了いたしました。わたしは教室で描いた2点しか展示していなかったので特に周知はしていなかったのですが、中学生の時に絵を教えてくださった作家の方や地元で日頃お世話になっている方々がお越しくださいました。おかげ様で139名の方に来場いただきました。ありがとうございました。

今年9月に滋賀県高島市で初の個展を開催する予定ですので、日が近づいて来たら詳細をアップいたします。どうぞよろしくお願いします。

The "Painting Class Exhibition" that was held at the Tohju-no-Sato Art Hall ended March 21th. I only displayed two paintings that created during the class, so I didn't really promote it to the general public. However, a female artist who taught me painting when I was in junior high school and many locals who appreciate my work came to see the exhibition. Thanks to all of them, 139 people visited the exhibition. I am grateful to everyone who came.

I am planning to have my first solo exhibition in Takashima City in September this year. As the date approaches, I will provide more details about the exhibition. I hope you will enjoy it!

生徒と先生たちの力作揃い
入口から1番目に入る位置にわたしの絵を展示していただけました。
アザレアのある静物画
静物画と人物画

ありがとうございました😊

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?