見出し画像

Yestaday's Children - the Automatics 1997 イエスタデイズ・チルドレン 和訳 歌詞 lyric


I'm kicking my favorite bolsters
わたしはお気に入りの枕を蹴っ飛ばす

You're sitting by my hysterics
あなたはわたしのヒステリーには無関心

Feelin' lonely
なんだか淋しい

'Cos I don't know if you really hear me
わたしの云う事は本当に聞こえているの?

You're losing your nerve
あなたはすっかり勇気をなくしてる

I am anxious about your change of heart
そしてわたしはあなたの心変わりが心配で

Feeling lonely
なんだか淋しい

And I don't know if I really see you
わたしには本当にあなたが見えているの?

I'm feeling like I'll never see the end of today
今日という日が終わらないような気がする

I notice we've talked too much
わかってるの 喋り過ぎたね

And time'll soon got to crush us down
もうすぐ時間がわたしたちを圧し潰して行く


We're the cowards
臆病者の2人

All that we can do is gnawing at our fingers
ただ指を噛むだけ

We're the cowards
臆病者の2人

We're the same
わたしたちは同じだね

Also fifteen hunded years hence
これから1500年くらいずっと

We're the cowards
臆病者の2人

All that we can do is gnawing at our fingers
ただ指を噛むだけ

We're the cowards
臆病者の2人

We're the same
わたしたちは同じだね

Let's close our eyes right now
さあ 今すぐ目を閉じよう


*繰り返し

We're the cowards
臆病者の2人

All that we can do is gnawing at our fingers
ただ指を噛むだけ

We're the cowards
臆病者の2人

We're the same
わたしたちは同じだね

Also fifteen hunded years hence
これから1500年くらいずっと

We're the cowards
臆病者の2人

All that we can do is gnawing at our fingers
ただ指を噛むだけ

We're the cowards
臆病者の2人

We're the same
わたしたちは同じだね

Let's close our eyes
さあ 目を閉じて

It's going on for our rebirthnight
わたしたちの復活の夜がやってくる


Yesterday's children
イエスタデイズ・チルドレン

Seal every legends and see how it dawns
全ての伝説を封じ込めて、どんな風に夜が明けるのかを観ていよう

Yesterday's children
イエスタデイズ・チルドレン

Let's stop brooding and making moans
考え込んだり 文句を云ったり、そんなのはもうたくさんだよね

Yesterday's children
イエスタデイズ・チルドレン

Bury every treasures for the end of night
夜が明ける前に 宝物はのこらず埋めてしまおう

Yesterday's children
イエスタデイズ・チルドレン

Let's make a drivin' R&R tonight
今夜こそ ドライヴィン・ロックンロールをぶちかまそう

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?