見出し画像

Set Me on Fire - Bella Ferraro【和訳】

✔︎良かったらチャンネル登録お願いします🤲

Take me back to your place

あなたの元へと連れ戻して

Show me how to dance

ダンス教えてよ

Let's go watch the sunset

夕日を見に行こうよ

With me in your hands

私と一緒に

Fly me on a jet plane

飛行機で私をどこかに飛ばして

Take me to the moon

月へと連れて行って欲しい

Wherever you go

あなたがどこに行こうと

I'll follow

私はあなたについていくわ

Never really meant to start a spark

全く本気になるなんて思ってなかったわ

But this love

でも、私たちの愛には

This love is like arrows through our hearts

私たちの心を撃ち抜くような愛があるわ

I'm dreaming

そう夢見てる...

Set me on fire with

私を本気にさせて

Endless words that show my worth

私の価値を終わりのない言葉で示して欲しい

Set me on fire with

私を本気にさせて欲しい

Silent kisses light the sunset

静かなキスと辺りを照らす夕日と共に

Darkness is our playground we call home

暗闇は私たちの家と呼べるくらいの遊び場よ



Take me in your Mustang

あなたのマスタングに乗せて

Let's go cruise the streets

辺りの通りをドライブしようよ

We'll stay young forever

私たちは永遠に若いままだわ

'Cause love knows my beat

だって、愛は私の鼓動を知っているから

Running free in the daylight

昼間には外を自由に駆け抜けて

Feeling safe in the night time

夜になると安らぎを感じる

With your eyes beside me

私のそばにいるあなたの瞳と共に

This love I won't fight

この愛には、歯向かわないわ

Never really meant to start a spark

本気になるとは思ってなかったわ

But this love

でもこの愛には

This love is like arrows through our hearts

私たちの心を矢で撃ち抜くような愛があった

I'm dreaming

ただそう夢を見ているのかな

Set me on fire with

本気にさせて

Endless words that show my worth

私の価値を示す終わりの無い言葉と共に

You take me to a place I've never known

私がまだ知らない世界へと連れていって

Set me on fire with

私を本気にさせて

Silent kisses light the sunset

静かなキスと辺りを照らす夕日と共に

Darkness is our playground we call home

暗闇は私たちの家のようなもの

Storms they may come

嵐が来るかもしれない

But I'm here to stay

でも私はここに残るわ

'Cause this heart is my anchor

だってこの想いだけが私の支えだから

No, I won't drift away

絶対にどこにも行かないわ

Fearlessly in love

恐れのない愛

With all of your ways

あなたの全てと共に

Shoot an arrow through my heart

矢で私の心を撃ち抜いて欲しい

With your loving embrace

愛には溢れたあなたの抱擁と共に

Set me on fire with

私を本気にさせて

Endless words that show my worth

私の価値を示した終わりのない言葉と共に

You take me to a place I've never known

あなたは私がまだ知らない場所へと連れていくのよ

Set me on fire with

本気にさせて

Silent kisses light the sunset

静かなキスと辺りを照らす夕日と共に

Darkness is our playground we call home

暗闇は私たちの家のようだわ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?