見出し画像

ウズベキスタンへ中国から新しい電気機関車が到着した(2022,3/2付 "KUN.UZ")

中央アジアにはインフラをはじめ様々な領域で中国の影響が及んでいます。鉄道車両も例外ではないようです。

サムネイルに出ているこいつも中国製らしいですね。今回また新たに中国製の機関車がやって来ました。

今回のニュースのソースはこちらです。

"O‘zbekiston temir yo‘llari" AJning “Termiz mintaqaviy temiryo‘l uzeli” UK Xitoydan keltirilgan zamonaviy va yuqori quvvatga ega bo‘lgan yuk va yo‘lovchi lokomotiviga ega bo‘ldi.

ウズベキスタン鉄道合資会社のテルメズ地域鉄道管理センターUK(注:すみません、UKが多分会社形態のことだと思うのですがどういう意味か分かりません。ご存じの方教えてください)は中国から運ばれた現代的で高出力を持つ貨客用機関車を保有することとなった。

“O‘zbekiston temir yo‘llari” AJning xabar berishicha Xitoy davlat holding kompaniyasi CRRC Group (China RailwayRolling Stock Corporation – “Xitoy temir yo‘l kompaniyasi”)dan O‘zbekiston iqlim sharoitlari inobatga olinib, ishlab chiqarilgan yangi elektrovoz keltirilgan.

ウズベキスタン鉄道の情報によると、中国の国有持株会社CRRCグループ(中国鉄道車両会社)から、ウズベキスタンの気候条件で信頼がおける運行ができるよう考慮されつつ製造された新しい電気機関車が到着した。

Yangi keltirilgan elektrovoz yuqori quvvatga ega 2 seksiyadan iborat 8 o‘qli yo‘lovchi va yuk elektrovozi bo‘lib, uning quvvati 9,600 kVt ni tashkil etadi. Ushbu lokomotiv barcha ob-havo sharoitlarida og‘ir yuklar bilan ortiqcha qiyinchiliklarsiz harakatlana oladi. Texnik tavsifiga ko‘ra, mazkur turdagi lokomotiv tezlikni soatiga 120 kilometrgacha oshirishi mumkin. Lokomotivning ishlash muddati – 40 yil.

新しく導入された電気機関車は高い出力があり、2両で運転、8本の車軸を備えた旅客と貨物用であり、その出力は9,600キロボルトに及ぶ。この機関車は全ての天候条件で重い貨物を特に困難なく輸送することができる。技術的説明を参照すると、この機関車は時速120キロメートルまでの速度で走行可能である。機関車の耐用年数は40年である。

Elektrovoz TOSHIBA kompaniyasi tomonidan ishlab chiqarilgan TCMS zamonaviy nazorat-diagnostika tizimi bilan jixozlangan bo‘lib, ushbu tizim elektrovozni ortiqcha yuklanishlardan, nosozliklardan himoya qiladi va mashinistga o‘z vaqtida xabar beradi.

電気機関車は東芝で製造されたTCMSという現代的な管理と診断のシステムを装備しており、このシステムは電気機関車を過積載や不具合から保護し、運転士にリアルタイムでそれらを通知する。

Elektrovozdagi elektron uskunalarining, yuqori va past kuchlanishli elektr jihozlarining holati, tormoz, xavfsizlik, radioaloqa va boshqa tizimlarning sozligi bo‘yicha monitor orqali ko‘rsatib turadi. Agar safar davomida uskunalarda muammo aniqlansa, ushbu xabar ichki kompyuter monitoriga chiqariladi va bu yerda, shu bilan birga uni bartaraf etish choralari haqida ma’lumot ham beriladi.

電気機関車の電気的設備、電圧の高低に関する設備の状態、ブレーキ、安全、無線通信またその他のシステムの調整状況をモニターを通して監視し続ける。もし運行中に設備上の問題が明らかになれば、その知らせは車内のコンピューターのモニターへ出てくる。また、コンピューターのモニターには、その情報と同時に問題解決の方法も表示される。(和訳ここまで)


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?