見出し画像

【和訳】10% -KAYTRANADA (feat. Kali Uchis)

You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
But where's my 10%?
だけどあたしの10%はどこにいったの?
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
I wonder where you went
どこにいったんだろう
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
But where's my 10%?
だけどあたしの10%はどこにいったの?
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける

Why you tryna lie for them?
どうして彼らに嘘をつこうとするの?
Pretending who you are
自分を演じてさ
But baby, why even pretend?
でもどうして偽ったりするの?
You're trying way too hard
すごくわざとらしいよ
Ego is not your friend
エゴはあなたの友達じゃないでしょ
I only speak the truth
あたしは本当のことしか言わないよ
No, I'm not trying to offend
傷つけるつもりはないの
But why you tryna lie for them?
でもどうして嘘をつこうとするの?

I wake up, it's so good to be me
朝起きて、あたしで良かったって感じ
In the mirror, it's good to see me
鏡をみて、あたしって最高って感じ
I don't check for these other bitches
あたしは他の女なんて調べたりしない
You can ask God 'cause that's my witness
神に聞いてもいいよ、証人だから
You just don't have a clue who to be
あなたは目指すものがわからないだけ
Look in your eyes, I see the envy
目を見ればわかる、羨ましいんでしょ
I don't check for these other bitches
あたしは他の女なんて調べたりしない
You can ask God 'cause that's my witness
神に聞いてもいいよ、証人だから

Why you tryna lie for them?
どうして嘘をつこうとするの?
Pretending who you are
自分を演じてさ
But baby, why even pretend?
でもどうして偽ったりするの?
You're trying way too hard
すごくわざとらしいよ
Ego is not your friend
エゴはあなたの友達じゃないでしょ
I only speak the truth
あたしは本当のことしか言わないよ
No, I'm not trying to offend
傷つけるつもりはないの
But why you tryna lie for them?
でもどうして嘘をつこうとするの?

You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
But where's my 10%?
だけどあたしの10%はどこにいったの?
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
I wonder where you went
どこにいったんだろう
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
But where's my 10%?
だけどあたしの10%はどこにいったの?
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける

I'm a psycho
あたしサイコなの
All the animal
すべての動物が
Run my money to me
あたしにお金を流す
Don't act like you didn't know
知らないふりしないでよ
You've been watered down, baby
あなたは薄くなってるのよ
I gotta keep it pure
あたし綺麗にしていたいの
Where's my residuals?
残りはどこにあるの?

You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
But where's my 10%?
だけどあたしの10%はどこにいったの?
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
I wonder where you went
どこにいったんだろう
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける
But where's my 10%?
だけどあたしの10%はどこにいったの?
You keep on takin' from me
あなたはあたしから奪い続ける

Why you tryna lie for them?
どうして嘘をつこうとするの?
Pretending who you are
自分を演じてさ
But baby, why even pretend?
でもどうして偽ったりするの?
You're trying way too hard
すごくわざとらしいよ
Ego is not your friend
エゴはあなたの友達じゃないでしょ
I only speak the truth
あたしは本当のことしか言わないよ
No, I'm not trying to offend
傷つけるつもりはないの
But why you tryna lie for them?
でもどうして嘘をつこうとするの?



リズムが好きでずっと聴いてます。
この曲は第63回グラミー賞で、最優秀ダンス録音賞を受賞したそうです🎉

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?