冨永ケンタ「泣かない」( I Don't Wanna Cry / Kenta Tominaga )music video

『泣かない』
 作詞・作曲・編曲    :冨永ケンタ
Vo. & Gt. & Ba. & Progrum:冨永ケンタ
-------------------------------------------------------
オリジナル曲です!

music videoを作成しました!

未熟な部分も多いですが、宜しければ聴いてみて下さいませ!
※2020/07/26 音質を向上させて再UP
-------------------------------------------------------

『泣かない』

君が歌うとか
僕が歌うとか
誰が歌うのか
分からないけど

静かすぎるから
いつかみたいには
見つからないかも
構わないけれど

君が歌うとか
僕が歌うとか
誰か笑うけど
構わないから

忘れてく日々と
手探りの今と
見つからない明日をずっと

涙は流せないから
メロディを歌うよ 歌うよ 一緒に居よう
賢いやり方じゃなくたって
僕は笑顔が欲しいんだ 欲しいんだ
貴方にも 笑って欲しいから

気づかない僕も
居着かない君も
いつかみた夢と
変わらないけど

傷つけ合いながら
キスだってするよ
奇跡じゃなくても 構わない

涙は流せないから
メロディを歌うよ 歌うよ 一緒に居よう
賢いやり方じゃなくたって
僕は笑顔が欲しいんだ 欲しいんだ
貴方にも 笑って欲しいから

涙は流せないから
メロディを歌うよ 歌うよ 一緒に居よう
賢いやり方じゃなくたって
僕は笑顔が欲しいんだ 欲しいんだ
貴方も笑って。。。?

涙は流せないから
メロディを歌うよ 歌うよ 一緒に居よう
賢いやり方じゃなくたって
僕は笑顔が欲しいんだ 欲しいんだ
貴方にも 笑って欲しいから
-------------------------------------------------------
[ I Don't wanna cry ]

Lyrics And Music BY Kenta Tominaga
Vocal And Guitar AND Bass AND Progrum By Kenta Tominaga
----------------------

You sing
I sing
Who sings
I do not know, but

Because it's too quiet
Someday
May not be found
I don't mind

You sing
I sing
Someone laughs
I don't mind

With the days I forget
Fumbling now
For the tomorrow I can't find

I can't shed tears
I'll sing the melody, I'll sing, let's stay together
It ’s not the smart way
I want a smile I want it
I want you to laugh too

I don't even notice
Even you who do not stay
With a dream I caught
It doesn't change

While hurt each other
I even kiss you
It doesn't have to be a miracle

I can't shed tears
I'll sing the melody, I'll sing, let's stay together
It ’s not the smart way
I want a smile I want it
I want you to laugh too

I can't shed tears
I'll sing the melody, I'll sing, let's stay together
It ’s not the smart way
I want a smile I want it
You laugh too. .. .. ??

I can't shed tears
I'll sing the melody, I'll sing, let's stay together
It's not the smart way
I want a smile I want it
I want you to laugh too
#オリジナル曲 #OriginalSong #DTM #DTMer #冨永ケンタ #泣かない #KentaTominaga #IDontWannaCry

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?