見出し画像

使徒的・預言的啓示「私たちの羊飼いイエスは、私たちにご自分の声を知って欲しいと望んでおられます!(詩23:1, 2)

親愛なる喜びにあふれた聖徒の皆様!

使徒トレバー先生をお迎えすることができたことは、素晴らしいことでした。聖書が教える繁栄のメッセージが教えられ、ジャパン・ツアーは成功のうちに幕を閉じました。
解放し癒す、主の臨在も あふれんばかりに臨んでいました。主を賛美します!

主はご自身の富をもって、私たちの必要をすべて満たしたいと願っておられます(ピリピ4:19。新改訳2017年版「キリスト・イエス...にあるご自分の豊かさにしたがって、あなたがたの必要をすべて満たしてくださいます」)。

霊的祝福といった豊かないのち・人生を持つために、神が私たちのために解き放ちたい富を、神は持っておられるのです!

私たちは今年、私たちの羊飼いとして 主に繋がるよう求める間にも、詩篇23篇の1節と2節からいくつかの原則を学んでいきましょう。


1. 私たちの主イエスは、私たちの羊飼いです(詩23:1)


- イエスは私たち個人の、それぞれの羊飼いであられます。
イエスが教会の羊飼いであられるのはその通りであるのですが、イエスは ご自身のことばによって個人的に私たちをも導いてくださいます。

- イエスによって導かれるためには、イエスは私たちが信じてきた全ての偽りから、私たちを自由にしなければなりません(ヨハネ10:10)。
イエスは、盗人は盗むために来ると言われました。サタンの声は 私たちに非聖書的な考え方や思想を信じるように仕向け、そのことは さらにまたイエスの声を聞けないようにさせます。

- 私たちはイエスがどのような方であるかという真の真理によって導かれるか、あるいは私たちはイエスについての偽りを信じるのか、いずれかであるのです。
イエスは昨日も今日も、とこしえに変わることがありません(新改訳第3版「イエスはきのうもきょうも、いつまでも、同じです」)。

2. 私たちは、私たちが何も欲しいものはない(何も欠けるものはない)という場所に来なければなりません(詩23:1)。

- 私たちが羊であるなら、私たちが必要とするのは羊飼いだけです。イエスは私たちの霊、魂と体の源なのです。

- イエスは、私たちがその人生で必要とする すべてのものを備えてくださることを約束してくださっています。
私たちは イエスと一緒にいることだけを望み、またイエスがご自身の臨在とそのみことばで私たちを養うように許していかなければなりません。

3. イエスは、私たちを緑の牧場に伏させてくださいます(詩23:2)。


- イエスは、ご自身が私たちを養うことができる場所に私たちを導かれます。
私たちは横になって、リラックスし、イエスご自身によって養われなければなりません。

- 私たちが立ち止まってリラックスする時、イエスは食事のメニューを選ぶことができます。多くの場合、私たちがメニューを選びたいために、私たちは神を聞き損じてしまいます。
イエスは、私たちが食べる必要のあるものを知っておられます。イエスが私たちに与える必要がある教えを、私たちは聞かなければなりません。中には「乳の食物」を与えられ、そして中には「肉の堅い食物」を与えられる人もいます。


今年、イエスが私たちに与えたいと願っておられる祝福と供給を経験するためには、イエスが私たちに語ることを許すということを私たちは学ばなければなりません。
私たちは話すよりも、聞きたいと思わなければなりません。私たちは今年、イエスの声を本当に知ることを学ばなければなりません!

来週、私は使徒的センターの新しいコース「神の声を聞こえなくする霊、語れなくする霊を打ち破る方法」を始めます。
聞こえなくする霊、語れなくする霊は、単なる普通の悪霊ではありません。イエスはこれらの霊どもは、「異なる種のもの」であると言われました。

私たちは、どのようにして聞こえなくする霊、語れなくする霊に打ち勝ち、またどのようにして私たちの人生からこれらの悪しき霊どもを締め出し続けるのか、その術を知っていなければなりません。


すべては私たちを愛する、私たちの羊飼いのために!
使徒ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- Jesus our Shepherd wants us to know His voice!

Dear joyful saints!

It was wonderful to have apostle Trevor Newport with us.
The Japan tour went really well as the message of Biblical prosperity was taught.

The presence of the Lord was also present to deliver and heal. Praise the Lord!
The Lord wants us to provide all of our needs according to His riches (Phil.4:19).

God has riches that He wants to release for us to have an abundant life of spiritual blessings!
As we are seeking to connect with the Lord as our Shepherd this year, let us see the principles from Psalm 23, verse one and two.


1. Jesus our Lord is our shepherd (Ps.23:1).

-Jesus is our personal shepherd. Yes, He is the Shepherd of the church, but Jesus also leads us individually by His Word.

- To be led by Jesus, Jesus must set us free from all the lies that we have believed (John 10:10). Jesus said the thief comes to steal. The voice of Satan leads us to believe an unbiblical idea, which then causes us to not hear the voice of Jesus.

- We are either led by the real truth of who Jesus is or we believe lies about Jesus. Jesus is the same yesterday, today and forever.

2. We must come to the place where we do not want (Ps.23:1)

- When we are the sheep, we only need a shepherd. Jesus is our source for our spirit, soul and body.

- Jesus promises to provide everything we need in our lives. We must only want to be with Jesus and let Jesus feed us His presence and His Word.

3. Jesus makes us lie down in green pastures (Ps.23:2)

- Jesus leads us to a place where He can feed us. We are to lie down and relax and be fed by Jesus Himself.

- When we stop and relax, Jesus can choose the menu of the meal. Many times we fail to hear God because we want to choose the menu.
Jesus knows what we need to eat. We must listen to the teaching that Jesus is needing to give us. Some will have a “milk diet”, and some will have a “meat diet”.


To experience the blessings and the provisions that Jesus is wanting to give us this year, we must learn to let Jesus speak to us.
We must want to listen more than talk.
We must learn this year to really know the voice of Jesus!


Next week I will start a new topic for our Apostolic Center on “How to destroy the deaf and dumb spirit that causes us to not hear God”.

The deaf and dumb spirit is not just a normal demon. Jesus said that these spirits are a “different kind”. We must know how to overcome it and keep these evil spirits out of our lives.

All for our Shepherd who loves us!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?