見出し画像

使徒的・預言的啓示「2023年、この回復の季節(暦)において、私たちはどの立ち位置にいるのでしょう?」ゲヤス・ローレンス

親愛なる喜びにあふれた聖徒の皆様!

私は今フィリピンの地におり、主が成されていることをすでに見ています。皆様の祈りを本当に感謝します!

主はご自身の教会を建てておられます。イエスが栄光に満ちた教会のために戻って来られるからです(エペソ5:27)。

使徒2章は、教会の草創期でした。使徒の働きの書を読むにつれ、私たちは多くの変化が起こったことを見ることができます。

サタンまたは反キリストの霊が新しい契約の下にある教会を滅ぼそうとした時、教会は暗黒時代を通りました。
その暗黒時代は500A.D頃から1550A.D.頃までの期間に渡りました。

教会は、信仰だけによる救いの教えさえも あやうく失うところでした!

私たちは今、マルティン・ルターによって火が灯された回復の季節にいます!
そこで2023年、この回復の季節(暦)において、私たちは どの「立ち位置」 にいるのでしょう?

1948年の5月14日にイスラエルが再興を果たした後、何が回復し始めたのかを順を追って見ていきましょう。

(聖書の主要な預言が成就):
1. 伝道者の回復 (1948〜1958)
2. 牧師たちの回復(1958〜1968)
3. 教師たちの回復 (1968〜1978)
4. 預言者たちの回復 (1978〜1988)
5. 使徒たちの回復 (1988〜1998)

ご自分の教会に対する、イエスの五役者のミニストリーの働きはA.D.2000年までに回復しました!
イエスの「御手」がそっくり回復したのでした。

そこで、使徒たちが回復した後に何が起きるのでしょう?

使徒たちが集まった時に私たちが見る最初の出来事とは、一つの部屋の中で起こった「聖霊の注ぎ」でした(使徒2:1〜4)。
それは神の栄光が、ある特定の場所に訪れることでした。

「使徒たちの回復」は、まず始めに教会の中に神の栄光を戻します。

来週、私たちは次に何が起こるのかを見るようになるでしょう!
イエスが私たちをご自身の栄光とその良さで満たしてくださるようにしていこうではありませんか!

すべては神の栄光のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic prophetic revelation- Where are we in the restoration calendar in 2023?


Dear joyful saints!

I am now in the Philippines and seeing already what the Lord is doing. Thank you for your prayers!

The Lord is building His church for Jesus is coming back for a church that is full of Glory (Eph 5:27).
Acts 2 was the baby stage of the church.

As we read the book of the acts of the apostles, we see that there was a lot of change that happened.

The church went through the dark ages when Satan, or the spirit of antichrist, tried to destroy the New Covenant church.

The dark ages were from around 500AD to 1550AD.

The church almost even lost the teaching of salvation by faith alone! We are now in the season of restoration that was ignited by Martin Luther!

So where are we in the restoration calendar in 2023?

Let’s see what started coming back after Israel was restored on 5/14/1948( major Bible prophecy fulfilled)

1. Restoration of Evangelists (1948-1958)
2. Restoration of Pastors ( 1958-1968)
3. Restoration of Teachers (1968-1978)
4. Restoration of Prophets (1978-1988)
5. Restoration of Apostles ( 1988-1998)


The ministry of the fivefold ministry of Jesus to His church was restored by AD 2000!

The Hand of Jesus was restored. So what happens when apostles are restored?

The first thing we see when the apostles gathered was the pouring out of the Holy Spirit in a room (Acts 2:1-4).

It was the Glory of God coming in to a certain place.
The restoration of the apostles bring back first the glory of God back into the church.
Next week we will see what happens next!

Let us allow Jesus to fill us with His Glory and His goodness!

All for the Glory of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?