見出し画像

使徒的・預言的啓示「2023年、豊かな いのちを受け取る年、詩篇23篇を見る年!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる賛美しておられる聖徒の皆様!

新年おめでとうございます! 私たちは今、2023年に入りました!
ある朝、私がデボーションの時間で主の臨在を待ち望んでいる時、私は突然自分の思いの中で「2023年は詩篇23篇の年になる!」と声高く聞こえました。
私がフィリピンにいる間、主はこのことをもう一度繰り返されました。この後、私は他の使徒たちや預言者たちが同じことを語るのを聞きました。詩篇23篇はすべて、私たちの羊飼いについて語っている聖句です。
主が私を導いてくださった、今年のための聖句は、ヨハネ10:10と詩篇23:6です。主は私たちに豊かないのちを与えたいと願っておられます! 主は私たちに毎日、主の良さが追って来るようにとさせたいのです。

以下が今年、詩篇23篇から「私たちが信じることのできる8つの事柄」です。

1. 欠乏もしくは必要が無い。
- 私たちがどのような欠乏も全く無い人生を、私たちは想像することができるでしょうか? 私たちはいかなる個人的な必要についても祈ることなどないのです!
- 主は、私たちの完全な供給者となりたいのです。主は備えてくださいます。


2. 私たちのたましいの回復。
- 主は私たちのたましいに “リバイバル” をもたらします。私たちのたましいは、私たちの思い、感情と意志です。
- 主は私たちのたましいを繁栄させたいと願っておられます。私たちの“死んだ"たましいが生き返る時、私たちは一日中、主に感謝し主を賛美するでしょう!


3. 私たちは義の正しい道に進んでいきます。
- 私たちの羊飼いとしての主は、私たちに正しい場所と正しい人々に導いてくださいます。
- 私たちが羊飼いに近ければ近いほど、私たちは より安全になります。


4. 私たちは死(呪いの数々)もしくは悪を恐れなくなります。
- 呪いと悪に対する恐れは、私たちを前に進むことを止めます。


5. 神は、ご自身の力で私たちを慰めてくださいます。(詩23:4。KJV「Thy rod あなたの棒・さお」。新改訳「むち」)
- 慰めは、私たちが神が力で満ちあふれているのだということを知る時に来ます。
- 私たちの信仰は、私たちの人生に対する神の力に置いています。


6. 神は、私たちの敵の前で、食卓を整えてくださいます。(詩23:5。KJV「Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies あなたは私の敵の前で、私の前に食卓を整えてくださいます」。新改訳第3版「私の敵の前で、あなたは私のために食事をととのえ」。新改訳2017年版「私の敵をよそに あなたは私の前に食卓を整え」)。
- 私たちは、私たちの敵について心配せず、神の臨在を祝い食さなければなりません。
- 私たちがおのれの敵だけに焦点を当てれば当てるほど、私たちは自分の喜びを失ってしまいます。祝うことを学びましょう!


7. 神は私たちの頭を油で油注いでくださり、私たちの杯はあふれます。
- 主は私たちを、満ちあふれる領域へと油注いでくださいます。
- 私たちが主に感謝し 主を賛美するにしたがい、主はご自身の増加の油注ぎを解き放ってくださいます!


8. 神は毎日、ご自身の良さとあわれみで私たちを追ってくださいます! (詩23:6。KJV「goodness and mercy 良さとあわれみ」。新改訳「いつくしみと恵み」)。
- 羊飼いが私たちの前にいるなら、主の良さが私たちを追い始めます!
- 羊飼いについて行くことが、決して止まることがない豊かさを解き放ちます!


この宣言を今年、毎日宣言しましょう! イエスは私たちの良い羊飼いです(ヘブル13:20〜21)。
私たちは今年、良い羊にならなければなりません! 良い羊は何をするのでしょう? 彼らは羊飼いについて行きます。今年、イエスの臨在についていきましょう!


使徒トレバー・ニューポート師は、今週の土曜日に東京に来られます。私たちは次に山形、豊田、大阪に行き、沖縄で最後の集会を開きます。
栄光と神の油注ぎが現われる場所に行こうではありませんか! すべての集会において増加の油注ぎが現われるでしょう! 豊かさの油注ぎを受け取る時です!


豊かないのちを受け取る!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-2023, Year to receive abundant life and a Year to see Psalm 23!

Dear praising saints!

Happy New Year! We are now in 2023!
One morning, as I was waiting upon the presence of the Lord in my devotional time, suddenly I heard loudly in my mind, “2023 will be a year to see Psalm 23!”

The Lord repeated this another time while I was in the Philippines.
After this I have seen other apostles and prophets say the same thing.
Psalm 23 is all about our Shepherd.

The Scriptures for this year the Lord led me to is John 10:10 and Psalm 23:6.
The Lord wants to give us abundant life!
The Lord wants His goodness to follow us everyday.

Here are 8 things we can believe for this year from Psalm 23.


1. No Lack or no want
- Can we imagine a life where we lack nothing? We will not not have any personal needs to pray about!
- The Lord wants to be our complete provider. The Lord will provide.


2. Restoration of our souls

-The Lord will bring “revival” to our souls. Our soul is our mind, emotions and our will.
- The Lord wants to prosper our souls. When our “dead” souls revive, then we will thank and praise the Lord all day!


3. We will move towards the right path
- The Lord as our Shepherd will lead us to the right places and to the right people.
- Closer we are to the Shepherd, the safer we will be.


4. We will fear no death (curses) or evil
- Fear of curses and evil stops us from moving forward.


5. God will comfort us with His power
- Comfort comes when we know that God is full of power.
-Our faith is in the power of God for our lives.


6. God will prepare a table before our enemies
- We are to celebrate and eat the presence of God and not worry about our enemies.
- The more we focus just on our enemies, we lose our joy. Lets learn to celebrate!


7. God anoints our head with oil and our cup runs over
- The Lord will anoint us to the overflow realm.
- As we thank and praise the Lord, the Lord will release His multiplication anointing!


8. God will chase us down with His goodness and mercy everyday!
- If the Shepherd is before us, the goodness of the Lord will start chasing us!
- Following the Shepherd releases the abundance that will never stop!


Let us make this declaration everyday this year!
Jesus is our good Shepherd (Heb.13:20-21).
We are to be good sheeps this year! What does a good sheep do?
They follow the Shepherd. Lets follow the presence of Jesus this year!

Apostle Trevor Newport will be with us from this Saturday in Tokyo.
We will then go to Yamagata, Toyota, Osaka and then finish at Okinawa.
Let us come where the Glory and the anointing of God will manifest.
The multiplication anointing will manifest in every service!
It is time to receive the anointing of abundance!

Receiving the Abundant Life!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?