【和訳】Eastside

!和訳!Eastside
by Benny Blanco, Halsey and Khalid



When I was young, I fell in love
若い頃、恋に落ちた。
We used to hold hands, man, that was enough (yeah)
手を繋いでるだけで満足だった。
Then we grew up, started to touch
そして、僕らは成長して、お互いを感じ始めた。
Used to kiss underneath the light on the back of the bus (yeah)
バスの光の下でキスをしたりしてた。
I know your daddy didn't like me much
君のパパは僕のことあまり好きじゃなかったね。
And he didn't believe me when I said you were the one
加えて彼は僕が”きみしかいない”って言うのを信じてなかった。
Oh, every day, she found a way out of the window to sneak out late
毎日、彼女は夜遅くに窓から抜け出してた。
She used to meet me on the Eastside
In the city where the sun don't set
彼女はよく町の日が沈まない側、イーストサイドで僕に会ってた。
And every day, you know that we ride
Through the backstreets in a blue Corvette
そして毎日、青のシボレーにのって裏道を走ってた。
Baby, you know I just wanna leave tonight
あのね、今夜、僕はここからでたいんだ。
We can go anywhere we want
僕らの行きたいとこどこでもいけるよ。
Drive down to the coast,
海辺へ行って
jump in the sea
海に飛び込むんだ
Just take my hand and come with me, yeah
ただ僕の手を握って一緒に来てよ。
We can do anything if we put our minds to it
やろうと思えば僕らはなんだってできるんだ。
Take your whole life, then you put a line through it
人生投げ出して計画を変えて。
My love is yours if you're willing to take it
君が貰ってくれるなら僕の愛は全部君のもの。
Give me your heart 'cause I ain't gonna break it
君のハートを僕にちょうだい。絶対に壊しはしないから。
So come away, starting today
だから おいで、今日から始めよう。
Start a new life together in a different place
他の場所で新しい人生を始めよう
We know that love is how all these ideas came to be
こういう考えが愛ってもんでしょ。
So baby, run away with me
だからねえ、一緒にここから逃げよう。
[Halsey:]女性ボーカル
Seventeen and we got a dream to have a family
17歳で、私たちには夢があった。
A house, and everything in between
家族をもって、家を建てたりその他色々。
And then, oh, suddenly, we turned twenty-three
そして、気づけば私たちは23歳
And now we got pressure for taking our life more seriously
今、自分たちの人生を真剣に捉えないといけない時に来た。
We got our dead-end jobs and got bills to pay
そして私たちはつまらない仕事と、支払いの義務を得る。
Half our old friends are now our enemies
旧友の半分はもう今となっては新しい敵
And now I, I'm thinking back to when I was young
そして今、私たちが若かった時のこはとを考えるの
Back to the day when I was falling in love
私が恋に落ちてたあの頃のこと。
He used to meet me on the Eastside
In the city where the sun don't set
彼はよく町の日が沈まない側、イーストサイドで私に会ってた。
And every day, you know where we'd ride
Through the backstreets in a blue Corvette
そして毎日、青のシボレーにのって裏道を走ってた。
And baby, you know I just wanna leave tonight
あのね、今夜、私はここからでたいんだ。
We can go anywhere we want
わたしたちの行きたいとこどこでもいけるよ。
Drive down to the coast,
海辺へ行って
jump in the sea
海に飛び込むんだ
Just take my hand and come with me, yeah
ただ私の手を握って一緒に来てよ。
singing
[Halsey & Khalid:]
We can do anything if we put our minds to it
やろうと思ったらなんでもできるんだ。
Take your whole life, then you put a line through it
人生投げ出して。計画を変えて。
My love is yours if you're willing to take it
君が貰ってくれるなら僕の愛は全部君のもの。
Give me your heart 'cause I ain't gonna break it
君のハートを僕にちょうだい。絶対に壊しはしないから。
So come away, starting today
だから おいで、今日から始めよう。
Start a new life together in a different place
他の場所で新しい人生を始めよう
We know that love is how all these ideas came to be
こういう考えが愛ってもんでしょ。
So baby, run away with me
だからねえ、一緒にここから逃げよう。
Run away, now Run away, now
Run away, now Run away, now
Run away, now Run away, now
一緒にここから逃げよう
He used to meet me on the Eastside
彼はよく私にイーストサイドで会った。
She used to meet me on the Eastside
彼女はよく僕にイーストサイドで会った。
He used to meet me on the Eastside
She used to meet me on the Eastside
In the city where the sun don't set
そう、太陽の沈まない側(イーストサイド)。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?