見出し画像

2023年10月28日(土)ラミントン作り

英語


Last Saturday afternoon, my family and I joined a sweets making event.
Our English conversation teacher, Sam, who always helps us, 
taught us how to make an Australian treat called "Lamington." 
The shapes of the finished sweets were a bit uneven, but they were incredibly delicious. 
We brought some leftovers home, but they disappeared in no time!

日記


先週の土曜日の午後、家族でお菓子作りのイベントに参加しました。
いつも英会話の先生をしてくれているサムさんがオーストラリアのお菓子「ラミントン」のの作り方を教えてくれました。
完成したお菓子の形はいびつでしたが、とても美味しかったです。
余ったお菓子は持ち帰りましたが、あっという間になくなりました。

自作日記


Last saturday, My family joined ivent to make cake.
Samsan is my English conversation’s teacher who told us to make “LAMINTON” it is Australia food.
It was not very good, but very tasty.
It took to my home, but it lost soon.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?