AegisNovaTokyo / 20160716 / #fromGooglePlus

(english follows)

メガアノマリーAegisNovaTokyo、終了しました。

画像2

画像1

今回、私はアノマリー運営の一部を司る、POC側スタッフとして、裏方で関わらせて頂きました。種々、とても貴重な経験をさせて頂きました。

画像6

画像7

主に東側のアノマリーゾーンを自転車で走りながら、他の方へ御迷惑を掛けそうな、一部エージェントの方には、諸注意でお声がけさせて頂きました。御協力を頂き、誠に有難うございました。

画像8

画像9

画像10

画像11

画像3

そして、国内、海外、G+等INGRESSで知り合った、陣営を超えた沢山の方々に、会場にて現実にお会い出来て、ほんと嬉しかったです。「あ”ーーー!!!◯☓さんんん!!!」って何回言ったかわかりませんw INGRESSやっぱそこが楽しいですよね。バイオカードもswagも沢山!

画像4

それでは、また次回のアノマリーも一緒に楽しめたら嬉しいです!
本当に本当にお疲れ様でした!

画像5

--

Mega anomaly "AegisNovaTokyo" has ended.

I was POC side staff for the part of the anomaly management.
So, I was allowed to matter behind the anomaly.I will be a very valuable experience.

I move the anomaly zone of the east side by the electric bicycle. I have various attention to the people of the state, such as disturb others(non Agent).Thank you very much.

And I was able to meet in reality a lot of people beyond the faction who met at INGRESS in domestic and overseas.

Really I was happy. I can not count "nice to meet you in real world !" I said ; ) .

So, I'm glad If you enjoy together the next time anomalies!
It was really really cheers for good work!

#aegisnova #aegisnovatokyo

+Ingress Japan
+ingress
+John Hanke
+Setsuto Murai
+Masashi Kawashima
+Kento Suga
+Haerang Dong
+Anne Beuttenmüller
+Matilde Tusberti






この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?