見出し画像

ジェニファーロペスに繋いでください

最近、ジェニファーロペスが、彼女のシワがなくつやのある素肌は、数十年ほど前から美容に取りいれているオリーブオイルのおかげと話しているらしいんです。

それを知った、小豆島でオリーブオイル屋を営む知人が、自社製品をジェニファーロペスにステマしてもらおうと、ジェニファーロペスと繋がろうとしているんです。
おそらくそのオリーブオイル屋の知人は、かるいジョークのつもりで「ジェニファーロペスを紹介してください」と言ったと思うけど、本当にジェニファーロペスに繋げるのかチャレンジしてみたくなりました!

もし彼女に繋がって実際に会えた暁には、私はできることならジェニファーのお尻とツーショットを撮りたいな。もしジェニファーに時間があればスクワットを一緒にやりたいな!

だから、ジェニファーロペスに繋げてください。お願いします。

Recently, Jennifer Lopez has attributed her wrinkle-free, shiny skin to olive oil, which has been in beauty for decades.
Knowing that, a friend of an olive oil shop in Shodoshima wants Jennifer Lopez to use his product. Perhaps an acquaintance of the olive oil shop said in a joke, "Please introduce Jennifer Lopez," but I wanted to challenge if I could really connect to Jennifer Lopez!
If she connects to her and actually meets her, I'd like to take a two-shot with Jennifer's hips if possible. If Jennifer has time, I want to do squats together!
So connect to Jennifer Lopez. Please.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?