見出し画像

Peyton Farquhar was a well-to-do planter,

Peyton Farquhar was a well-to-do planter, of an old and highly-respected Alabama family. Being a slave owner, and like other slave owners, a politician he was natulally an original secessionist and ardently devoted to the Southern cause. Circumstances of an imperious nature which it is unnecessary to lelate here, had prevented him from taking service with the gallant army that had fought the disastorus campaigns ending with the fall of Corinth, and he chafed under the inglorious restraint, longing for the release of his energies, the larger life of the soldier, the opportunity for sistinction.



ペイトン・ファーカーは、古くから尊敬されているアラバマ州の名門プランターでした。彼は奴隷所有者であり、他の奴隷所有者と同様に政治家でもあり、自然にオリジナルの分離主義者であり、南部の事業に熱心に取り組んでいました。ここでは詳しく説明する必要のない命令性のある状況が彼を、コリントスの陥落で終わる災厄的な戦役を戦った勇敢な軍隊に仕えることから阻んでおり、彼は名誉のない制約に悶々とし、彼のエネルギーの解放、兵士のより大きな生活、差別化の機会を熱望していました。


要するに、ペイトン・ファーカーはアラバマ州の名門プランターで、奴隷所有者でもあり、政治家でもありました。彼は南部の事業を支持し、分離主義者でした。しかし、特別な事情で彼は戦争に参加できず、その制約に不満を感じていました。彼は兵士としての生活や名声を求めていました。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?