Soul on fire - HIM

There's a flame that leads all souls astray
そこには、すべてを道連れにする炎が燃え盛っている
No one's safe from its tender touch of pain
その痛みの繊細な感触から誰も逃れることはできない
Everyday it's looking for new slaves
毎日新しい奴隷を探し
To celebrate the beauty of the grave
墓場の美しさを賛美するために

We are like the living dead
私たちはゾンビのようだ
Sacrificing all we have
すべての献上する
For a frozen heart and a soul on fire
凍える心と燃え盛る魂へ

We are like the living dead
私たちはゾンビのようだ
Craving for deliverance
解放を渇望する
With a frozen heart and a soul on fire
凍える心と燃え盛る魂と共に

Again we're falling for disgrace
私たちは再度寵愛を失う
And hate will shelter us from the rain
憎しみは雨を遮ってくれる
We are enslaved by the sacred heart of shame
私たちは聖なる羞恥心に奴隷にされたんだ
And gently raped by the light of day
そしてそっと昼間の光に蝕まれた

Addicted to our divine despair
私たちの神聖な絶望に溺れ
The venom of the cross we bear
憎悪の十字架を背負い
The guilt will follow us to death
罪は死ぬまで私たちについてくる

Ville Hermanni Valo
Soul on Fire © Kobalt Music Publishing Ltd.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?