1000 Doves - Lady Gaga (piano demo ver)対訳

I need you to listen to me, please believe me
私の話を聞いて欲しいの、どうか私を信じて欲しい
I'm completely lonely, please don't judge me
私は完全に一人ぼっちなの、どうか私を批判しないで
When your tears are falling, I'll catch them as they fall
あなたの涙が零れ落ちる時は、その涙を私が受け止めるから

I need you to listen to me, please don't leave me
私の話を聞いて欲しいの、どうか私を置いていかないで
I'm not perfect yet, but I'll keep trying
私はまだ完璧ではないけれど、でもそうなろうとしている
When your tears are falling, I'll catch them as they fall
あなたの涙が零れ落ちる時は、その涙を私が受け止めるから

'Cause inside, we are really made the same
だって中身の部分では、私たちはみな同じでしょ
In life, waiting's just a stupid game
待ってるだけの人生は、馬鹿げたゲームよ

Lift me up, give me a start
私を持ち上げて、立ち直るきっかけを与えて欲しい
'Cause I've been flying with some broken arms
なぜなら私は壊れた腕を抱えながら飛んできたから
Lift me up, just a small nudge
私を持ち上げて、少し押すだけでいいの
And I'll be flying like a thousand doves
そうしたら、私は1000羽の鳩のように飛んでいくから

Flying like a thousand, flying like two thousand
1000羽のように、2000羽のように、
Flying like ten thousand doves
10000羽の鳩のように、飛んでいくから
Flying like a thousand, flying like two thousand
1000羽のように、2000羽のように、
Flying like ten thousand doves
10000羽の鳩のように、飛んでいくから

I'd do anything if you would just believe me
もしあなたが私を信じてくれるなら、私は何でもする
I am human, invisibly bleeding
私は人間で、目に見えないところで血を流している
When your smile is shaking, I'll catch you as you fall
あなたの笑顔が引き攣っている時は、私があなたを受け止める

If I had a painter’s mind, then I would paint it
もし私が画家の心を持っているなら、描くだろうし
Or a sculptor’s hands, then I would shape it
もしくは彫刻家の手ならば、形作るだろう
But instead, I guess I’ll sing it in this song
でも代わりに、私はこの曲で歌っていくのだろう

I cry more than I ever say
言ったこと以上に私は沢山泣いてきた
Each time, your love seems to save the day
いつもあなたの愛は窮地を救っているようだ

Lift me up, give me a start
私を持ち上げて、立ち直るきっかけを与えて欲しい
'Cause I've been flying with some broken arms
なぜなら私は壊れた腕を抱えながら飛んできたから
Lift me up, just a small nudge
私を持ち上げて、少し押すだけでいいの
And I'll be flying like a thousand doves
そうしたら、私は1000羽の鳩のように飛んでいくから

Flying like a thousand, flying like two thousand
1000羽のように、2000羽のように、
Flying like ten thousand doves
10000羽の鳩のように、飛んでいくから
Flying like a thousand, flying like two thousand
1000羽のように、2000羽のように、
Flying like ten thousand doves
10000羽の鳩のように、飛んでいくから

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?